møgfald på møgfald

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Milka

anna-jonas skriver:

Ha, ha, ha.....................ja, det skal nok gøre noget godt for situationen.

Nej, Camilla............ta' og hop op og fald ned på det. Folk klager, især i etageejendomme. Alle kan jo ikke tilgodeses, når man bor så tæt. Måske skulle hende den udskældende dame, overveje en anden bolig, eller et dagarbejde. Synes det er rigtig synd, at du har foræret hoppedyrene væk...............for dem var pigerne rigtig glade for, kunne man se på den film du viste. Mit råd må være..............gå i dialog med hende. Prøv at få en løsning på banen, i fælleskab. Tit bliver tolerancen meget større, hvis man invitere "klageren" ind i sit hjem, for at få en kop kaffe, og en snak om problemet.

Du er en god mor, og hold fast i din måde..................det er den rigtige.

da min underboere skrev det der lange brev var de både undskyldende og imødekommende, og vi fandt en løsning sammen uden sure miner - jeg fjernede det der larmer mest og de accepterer helt og holdent at børn altså hopper og larmer (selvom der ingen hoppedyr er).

men hende fra i morges har jeg ingen som helst ønske om at gå i dialog med - du skulle have hørt hende!! der må sguda være grænser...

hoppedyrene er kommet ned i vuggestuen, så de er ikke helt ude af pigernes liv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

synes nemlig også jeg tog skideballen da min underbo klagede ved at fjerne de ting der larmede! og jeg bor selv under to drenge på 3 og 5 og ved godt hvor højt bølgerne kan gå!

men hende fra i morges er bare dybt urimelig, synes jeg. hun inviterer ligesom ikke til at man sammen finder en løsning, når hun bare flår døren op og begynder at skælde ud!

og nej, lilja og luca er IKKE slemme. de faktisk et par ret artige små væsener 

jeg var nok gået amok... havde ringet på på tilbagevejen efter at have afleveret børn og skældt hende ørerne fulde... men det nytter heller ikke jo...

skriv et brev til hende... forklar at du allerede har gjort tiltag der kunne minimere støj...

sådan en. *ÆLLING

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

AAARRRGGHHH MEN ALTSÅ!!!!

Når man bor i lejlighed så larmer det! Sådan er det bare! Man kan for pokker ikke sætte børnene i en stol foran tv'et hele dagen for at de skal være stille....

Og at de rent faktisk skal komme med "gode råd" om hvordan du skal gøre det... tysse på dem... det er sgu for meget!

Desuden synes jeg det er en underlig kommentar fra vuggestuen!

Anmeld

16. februar 2011

Milka

TbCp skriver:

Og at de rent faktisk skal komme med "gode råd" om hvordan du skal gøre det... tysse på dem... det er sgu for meget!

det var lige præcis det der pissede mig så meget af!! at sige til en mor hvordan hun skal håndtere sine børn, det må man aldrig gøre! 

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

Milka skriver:

det var lige præcis det der pissede mig så meget af!! at sige til en mor hvordan hun skal håndtere sine børn, det må man aldrig gøre! 

Præcis! Jeg lukker helt af hvis nogle tillader sig at gøre det overfor mig!

Anmeld

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Præcis! Jeg lukker helt af hvis nogle tillader sig at gøre det overfor mig!

må lige kommentere din status!

HVOR GODT!

Anmeld

16. februar 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

må lige kommentere din status!

HVOR GODT!

Og har 5 års dag med manden imorgen... så helt skidt er det da ikke trods sygdom

Anmeld

16. februar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Og har 5 års dag med manden imorgen... så helt skidt er det da ikke trods sygdom

dejligt at høre! og på forhånd tillykke!

Anmeld

16. februar 2011

Bondepigen

Milka skriver:

hader også mig selv når jeg skælder ud!

har overvejet et gulvtæppe. synes bare generelt gulvtæpper er grimme 

Ja, men nu om dage findes der jo mange fede i lækre farver osv, så mon ikke man kunne finde et som er rimelig stort, så de kunne lege på det.

Anmeld

16. februar 2011

ooo

Milka skriver:

nej hvor frygteligt  hvad så nu, bor begge parter der stadig?

Niks, hende underboen, der var mest streng, er nu flyttet. Jeg tror ikke at hun regnede med at  alle tog børnenes parti...

Hun var rimelig skør i bolden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.