Laura25 skriver:
Super god idé at gå i gang med at sy til lille Wilma
! Jeg er enig med Tullen85, du skal købe en symaskine og ikke en overlocker. En overlocker er mere proff og har en finere detalje (samt flere funkioner) men til husbehov er en alm symaskine helt fin
. Jeg har selv en gammel symaskine af mærket BROTHER- den kan virkelig anbefales! Det er et super godt mærke, robust, uden dikkedarer og så virker den bare! Jeg bruger den både til alm syarbejde, broderi og til at applikere fine motiver på tøjet- så det kan altså også sagtens lade sig gøre på en alm symaskine
.
Jeg var heldig at finde min symaskine brugt til næsten ingen penge. Jeg tror klart det kan betale sig at købe en brugt i et ordentligt mærke, frem for at købe en ny no-name i Bilka eller lign
.
Jeg håber du kunne bruge mit svar til noget
. God fornøjelse med sy-projekterne
.
Hihi.... jaaaah nu skal hun iklædes mors hjemmelavede tøj!! JØSSES 
Tusind tak for svar!!
Jeg fandt en hjemmeside med masser af symaskiner... blandt med enn kategori "symaskiner for begyndere" - FEDT!!!
Jeg har nu bestilt en Bernette.... tror jeg blir glad for den!! Den skulle være super enkel og nem... og det har JEG brug for.. hihi!!! Så kan jeg altid anskaffe mig en dyrere model, når jeg er blevet lidt bedre...
her er den
http://www.symaskinecentret.dk/Begynder%20symaskiner/Bernette%2046.html
Anmeld