Totalt optimist igen... 1000 tak søde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ok, jamen så håber jeg på svar samme dag. Kan bare ikke huske hvad de sagde til mig nemlig. 

Nu må vi se om jeg ikke tager en test inden. Føler mig bare overhoved ikke gravid, så nu må vi se om jeg bliver overrasket... 

Jeg skal først være der halv elleve, så måske får jeg først svar dagen efter? De har åbent om lørdagen nemlig. Ville være SÅ rart at få vished med det samme. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2011

ønskebørn74

Ok, jamen så håber jeg på svar samme dag. Kan bare ikke huske hvad de sagde til mig nemlig. 

Nu må vi se om jeg ikke tager en test inden. Føler mig bare overhoved ikke gravid, så nu må vi se om jeg bliver overrasket... 

over 50% har ingen tegn så tidligt... så tror du kan være helt rolig..

Anmeld

16. februar 2011

ønskebarn74 skriver:

over 50% har ingen tegn så tidligt... så tror du kan være helt rolig..

Du er sødKrydser stadig fingre 

Fik du selv købt noget i dag? 

Anmeld

16. februar 2011

ønskebørn74

Du er sødKrydser stadig fingre 

Fik du selv købt noget i dag? 

JAAAAA, 2 BH`er, 2 tasker, 3 bodyshampoo af de stribede og en fødselsdagsgave... weeeee..

Anmeld

16. februar 2011

ønskebarn74 skriver:

JAAAAA, 2 BH`er, 2 tasker, 3 bodyshampoo af de stribede og en fødselsdagsgave... weeeee..

Skønt

Anmeld

16. februar 2011

håber snart det er os

ønskebarn74 skriver:

Jeg var på tøsetur med en venninde idag... I babysam var vi og fik lige ordnet hele verden... Hun fik bestildt sin barnevogn og vi savlede over alle deres lækre ting... Jeg var på vej op af huldet efter den  mislykkede graviditet... Men idag gav lige det sidste skub!!!! Så tak for idag Tropez og tak til både Benthe og Tropez, for alle de gange i har lagt øre til en tudefisk...

Jeg er så klar på at komme igang igen...

Lene

hvor er det dejligt at læse søde

knus

Anmeld

16. februar 2011

Mullefisen2011

ønskebarn74 skriver:

Tror alle kommende mødre har det sådan..,,, Og tror i vores gruppe mere end andre med alt vi har gennemgået...

Kunne ikke være mere enig.. Tror jeg er bange for at miste det jeg endelig har fået.. det er ret hårdt..  Men er samtidig vildt lykkelig for at det lykkedes så hurtigt for os..

Anmeld

17. februar 2011

Lambi

ønskebarn74 skriver:

Jeg var på tøsetur med en venninde idag... I babysam var vi og fik lige ordnet hele verden... Hun fik bestildt sin barnevogn og vi savlede over alle deres lækre ting... Jeg var på vej op af huldet efter den  mislykkede graviditet... Men idag gav lige det sidste skub!!!! Så tak for idag Tropez og tak til både Benthe og Tropez, for alle de gange i har lagt øre til en tudefisk...

Jeg er så klar på at komme igang igen...

Lene

det lyder rigigt dejligt

held og lykke fremover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.