Totalt optimist igen... 1000 tak søde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.535 visninger
27 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

ønskebørn74

Jeg var på tøsetur med en venninde idag... I babysam var vi og fik lige ordnet hele verden... Hun fik bestildt sin barnevogn og vi savlede over alle deres lækre ting... Jeg var på vej op af huldet efter den  mislykkede graviditet... Men idag gav lige det sidste skub!!!! Så tak for idag Tropez og tak til både Benthe og Tropez, for alle de gange i har lagt øre til en tudefisk...

Jeg er så klar på at komme igang igen...

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Tropez

ønskebarn74 skriver:

Jeg var på tøsetur med en venninde idag... I babysam var vi og fik lige ordnet hele verden... Hun fik bestildt sin barnevogn og vi savlede over alle deres lækre ting... Jeg var på vej op af huldet efter den  mislykkede graviditet... Men idag gav lige det sidste skub!!!! Så tak for idag Tropez og tak til både Benthe og Tropez, for alle de gange i har lagt øre til en tudefisk...

Lene

Ihhh søde det varmer da lige om hjertet det indlæg, og selv tak for idag, og tak fordi du gad, hjælpe mig med barnevogn og pusletaske  det var virkeligt godt

knuz og kramz fra Lene

Anmeld

15. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvor dejligt altså!!! 

Anmeld

15. februar 2011

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Lene

Hvor dejligt, håber på det bedste, når du nu skal igang igen, dejligt du er ved godt mod, sikker på det nok skal lykkedes

Anmeld

16. februar 2011

Mullefisen2011

Åhhhr hvor er det bare dejligt at høre..

Anmeld

16. februar 2011

ønskebørn74

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvor dejligt altså!!! 

Ja helt vildt!!! Hvordan går det med rugningen søde!!!!

Lene

Anmeld

16. februar 2011

ønskebørn74

Tropez skriver:

Ihhh søde det varmer da lige om hjertet det indlæg, og selv tak for idag, og tak fordi du gad, hjælpe mig med barnevogn og pusletaske  det var virkeligt godt

knuz og kramz fra Lene

Det er da mig der takker for at være med... Det var da helt specielt at få lov at være med til det!!! Du har delet gavmildt ud af de gode oplevelser!!!! ( du ved hvad jeg taler om) Og ENDELIG kunne jeg købe en lille gave til dig... WEEEE.... Så det var da totalt selviskt altså... Glæder mig til næste tur!!!

Knus og Kram Lene

Anmeld

16. februar 2011

ønskebørn74

Mullepigen86 skriver:

Åhhhr hvor er det bare dejligt at høre..

Ja ikke... Og hvordan går det med dig søde??? Lene

Anmeld

16. februar 2011

benthe :-)

ønskebarn74 skriver:

Lene

tak og kan jo kun sige ilm min søde
benthe

Anmeld

16. februar 2011

ønskebørn74

benthe :-) skriver:

tak og kan jo kun sige ilm min søde
benthe

Hej min skat... Sad lige og tænkte på dig... Ville havde ringet før... Men det var alt for sent... Havde en hulemand der lige trængte...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.