Stærke mavesmerter i uge 9?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

MarieLouise

Anonym skriver:

Så må jeg prøve at få nogle æbler

Spiser havregryn eller knækbrød til morgenmad, får to stykker frugt på arbejde samt rugbrød eller andet groft brød til frokost og aftensmaden er forskellig Så synes ikke jeg lever specielt usundt

Det lyder som om du spiser ret sundt

Ja prøv de æbler.. Ellers rosiner, mandler osv.. Det hjælper mig rigtig meget.. Før vågnede jeg tit om natten med noget der minder om mavekramper.. Men det er næsten gået i sig selv..

Nu skal jeg så starte på Jernpiller, og der er det også vigtigt at finde nogen der er milde mod maven..   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Anonym trådstarter

LeaSchmidt skriver:

God ide.

Og pøj pøj med det hele

Tusind tak

Anmeld

15. februar 2011

Anonym trådstarter

MarieLouise skriver:

Det lyder som om du spiser ret sundt

Ja prøv de æbler.. Ellers rosiner, mandler osv.. Det hjælper mig rigtig meget.. Før vågnede jeg tit om natten med noget der minder om mavekramper.. Men det er næsten gået i sig selv..

Nu skal jeg så starte på Jernpiller, og der er det også vigtigt at finde nogen der er milde mod maven..   

Det skal jeg huske - er snart villig til hvadsomhelst

Ja, det skal jeg også snart - bliver spændende

Anmeld

15. februar 2011

Sitrani

Nu ved jeg ikke hvor langt du er henne, kan ikke huske om du skrev det i dit indlæg...

Men jeg tænker at det måske er din mave, der "gi'r" sig... altså ligament smerter af en art.... og hele systemet der ændre sig i maven.... babyen og din livmoder vokser jo, og det kan godt gøre ondt nogle gange.... jeg har ikke haft det så meget, men det kommer nok.... jeg er 20+3 i dag....

ellers tænker jeg at det er mavesyre..... det kan man godt få mere af, når man er gravid, og mavesækken kommer tættere på halsrøret, og mavesyren derfor "kravler opad" nemmere.. afhængigt at hvad man spiser.... det har jeg også lidt af for tiden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.