Stærke mavesmerter i uge 9?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.400 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

Anonym trådstarter

Hjælp kære damer...

Får simpelthen så mega ondt i maven - kommer hen på eftermiddagen og om aftenen, og det er ikke kun den nederste del af maven, det er sådan hele maven og især den øverste del af maven...

Det mærkes som en stikken / jagen og ved slet ikke hvad jeg skal gøre...

Tror ikke det er forstoppelse, har haft det i 14 dage nu her, så er der ikke nogle af jer som har nogle råd eller idéer til hvad det kan være, og hvad jeg skal gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Sophia'smor

Anonym skriver:

Hjælp kære damer...

Får simpelthen så mega ondt i maven - kommer hen på eftermiddagen og om aftenen, og det er ikke kun den nederste del af maven, det er sådan hele maven og især den øverste del af maven...

Tror ikke det er forstoppelse, har haft det i 14 dage nu her, så er der ikke nogle af jer som har nogle råd eller idéer til hvad det kan være, og hvad jeg skal gøre

tag en tur på skadestuen, så sender de dig til en scanning,

Anmeld

15. februar 2011

Anonym trådstarter

LeaSchmidt skriver:

tag en tur på skadestuen, så sender de dig til en scanning,

Har fået en tryghedsscanning for 14 dage siden, og der var alt som det skulle være

Anmeld

15. februar 2011

Sophia'smor

Anonym skriver:

Har fået en tryghedsscanning for 14 dage siden, og der var alt som det skulle være

jeg havde stærke smerter i maven også. og blev scannet 3 gange på en uge, pga de sku sikre sig at alting så fint ud, så jeg ville gøre det, for at være på den sikre side,

Anmeld

15. februar 2011

MarieLouise

Anonym skriver:

Hjælp kære damer...

Hvad spiser du i løbet af dagen??

Sådan har jeg det hver anden dag, og det er fordi jeg ikke har spist "sundt nok".. Min mor gav mig et godt råd om at spise æbler.. Det hjalp

Anmeld

15. februar 2011

Anonym trådstarter

LeaSchmidt skriver:

jeg havde stærke smerter i maven også. og blev scannet 3 gange på en uge, pga de sku sikre sig at alting så fint ud, så jeg ville gøre det, for at være på den sikre side,

Okay, fandt de ud af hvorfor du havde det?

Anmeld

15. februar 2011

Anonym trådstarter

MarieLouise skriver:

Hvad spiser du i løbet af dagen??

Sådan har jeg det hver anden dag, og det er fordi jeg ikke har spist "sundt nok".. Min mor gav mig et godt råd om at spise æbler.. Det hjalp

Så må jeg prøve at få nogle æbler

Spiser havregryn eller knækbrød til morgenmad, får to stykker frugt på arbejde samt rugbrød eller andet groft brød til frokost og aftensmaden er forskellig Så synes ikke jeg lever specielt usundt

Anmeld

15. februar 2011

Sophia'smor

Anonym skriver:

Okay, fandt de ud af hvorfor du havde det?

Nej, det gik over af sig selv

Anmeld

15. februar 2011

Anonym trådstarter

LeaSchmidt skriver:

Nej, det gik over af sig selv

Okay, håber det samme sker her

Men må prøve at høre min læge i morgen...

Anmeld

15. februar 2011

Sophia'smor

Anonym skriver:

Okay, håber det samme sker her

Men må prøve at høre min læge i morgen...

God ide.

Og pøj pøj med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.