Har I det også sådan i jeres parforhold, eller hvad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Benjamins'mor

Min kæreste ville hellere end gerne have sex under min graviditet, hvor jeg derimod ikke ville. Her efter jeg har født, så er der rent faktisk tørke periode.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

morethanperfect

STN skriver:

Hej tøser...

Ja, lige et lidt intimt spørgsmål....

Her på det sidste har min kæreste og jeg ikke rigtig været så "aktive i dobbeltsengen", som man siger.... Jeg er 20+3 i dag... og jeg har haft det rigtig skidt de første 3 mdr. af min graviditet med træthed, opkastning og diverse... har derudover haft en blodprop i benet også....

Men nu har jeg det fantastisk, nyder at være gravid, og har masser af energi.... jeg går hjemme på dagpenge, fordi jeg har afsluttet min uddannelse, og ikke har fundet arbejde nogen steder endnu.... min kæreste arbejder meget og har lange vagter..

Har I også haft sådan en "tørkeperiode" I jeres forhold??

Min kæreste falder tit i søvn på sofaen inde i stuen, og jeg smutter i seng... han sover stort set derinde hele natten, så vi går ikke i seng og sover sammen, og vågner heller ikke ved siden af hinanden, hvilket jo nedsætter kropskontakt rimelig meget... da det mest er der "det" sker....

Jeg har ikke, som mange andre gravide, ekstra seksuel energi, og jeg er egentlig ikke mere horny end jeg plejer... for at sige næsten ikke faktisk.... men det kommer vel også an på hvor meget sex man dyrker normalt... eller hvad.... vil bare gerne have det intime tilbage med min kæreste, så det ikke kun er et par gange om måneden......

Nææ .. Vi havde meget sex under min graviditet ..

Og vi har en aftale om at ingen sover på sofaen med mindre vi er syge og render oppe hele natten .. Føler nemlig man mister hinanden lidt når man sover hver for sig

Anmeld

15. februar 2011

JustAnotherName

Hej tøser...

Her på det sidste har min kæreste og jeg ikke rigtig været så "aktive i dobbeltsengen", som man siger.... Jeg er 20+3 i dag... og jeg har haft det rigtig skidt de første 3 mdr. af min graviditet med træthed, opkastning og diverse... har derudover haft en blodprop i benet også....

Men nu har jeg det fantastisk, nyder at være gravid, og har masser af energi.... jeg går hjemme på dagpenge, fordi jeg har afsluttet min uddannelse, og ikke har fundet arbejde nogen steder endnu.... min kæreste arbejder meget og har lange vagter..

Min kæreste falder tit i søvn på sofaen inde i stuen, og jeg smutter i seng... han sover stort set derinde hele natten, så vi går ikke i seng og sover sammen, og vågner heller ikke ved siden af hinanden, hvilket jo nedsætter kropskontakt rimelig meget... da det mest er der "det" sker....

Jeg har ikke, som mange andre gravide, ekstra seksuel energi, og jeg er egentlig ikke mere horny end jeg plejer... for at sige næsten ikke faktisk.... men det kommer vel også an på hvor meget sex man dyrker normalt... eller hvad.... vil bare gerne have det intime tilbage med min kæreste, så det ikke kun er et par gange om måneden......

Jeg oplevede at jeg var EKSTRA lysten, mens jeg var gravid. Men tilsvarende er lysten så nærmest bare helt væk nu, efter vi har fået børn

Anmeld

15. februar 2011

Lou87

STN skriver:

Hej tøser...

Vil bare sige til dig det er meeeeget normalt under en graviditet!
Dels først at man lider af al den kvalme osv i starten som ikk ligefrem giver en lyst til og blive rusket i!
Og senere der begynder man måske og få lidt plukveer og de der strømmende smerter ned mod underlivet (ka ik huske navnet) og ja det hjælper heller ikk lige på lysten...
Og når man er derovre omkring begynder maven også at vokse og nogen kan føle et ubehag for dette.. oftest mænd fordi de ikk kan forholde sig til at "dunke" bebs i hovedet selvom det jo slet ikk er det der sker... Så ja - jeg kender flere der har haft lige så lidt sex som jer - specielt under graviditeten
Jeg selv var en af dem der fulgte bogen med og blive horny, men til sidste blev maven + min bækkenløsning altså bare lidt et problem Men så længe i "husker" hinanden på andre måder og evt kæler og nusser ellers.. Så er der jo intet i vejen der.. Tag evt en snak med manden om det, måske du bliver helt overrasket over hans holdning til det. (feks hvis han er helt ok med det og evt ku være en af dem som ikk er så hooked på gravid mave sex) Det er rigtig godt og ku snakke åbent om det, også til efter graviditeten, for der er det altså heller ikk liiiiiiii det første der er på programmet når man har presset flere kg ud gennem det lille hul hihi.

Held og lykke med sexlivet fremover - snak om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.