STN skriver:
Hej tøser...
Ja, lige et lidt intimt spørgsmål....
Her på det sidste har min kæreste og jeg ikke rigtig været så "aktive i dobbeltsengen", som man siger.... Jeg er 20+3 i dag... og jeg har haft det rigtig skidt de første 3 mdr. af min graviditet med træthed, opkastning og diverse... har derudover haft en blodprop i benet også....
Men nu har jeg det fantastisk, nyder at være gravid, og har masser af energi.... jeg går hjemme på dagpenge, fordi jeg har afsluttet min uddannelse, og ikke har fundet arbejde nogen steder endnu.... min kæreste arbejder meget og har lange vagter..
Har I også haft sådan en "tørkeperiode" I jeres forhold??
Min kæreste falder tit i søvn på sofaen inde i stuen, og jeg smutter i seng... han sover stort set derinde hele natten, så vi går ikke i seng og sover sammen, og vågner heller ikke ved siden af hinanden, hvilket jo nedsætter kropskontakt rimelig meget... da det mest er der "det" sker....
Jeg har ikke, som mange andre gravide, ekstra seksuel energi, og jeg er egentlig ikke mere horny end jeg plejer... for at sige næsten ikke faktisk.... men det kommer vel også an på hvor meget sex man dyrker normalt... eller hvad.... vil bare gerne have det intime tilbage med min kæreste, så det ikke kun er et par gange om måneden......
Nææ .. Vi havde meget sex under min graviditet .. 
Og vi har en aftale om at ingen sover på sofaen med mindre vi er syge og render oppe hele natten .. Føler nemlig man mister hinanden lidt når man sover hver for sig