Har I det også sådan i jeres parforhold, eller hvad??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Moar2011

STN skriver:

Nej, det sandt  Han ville nok prøve at lægge mere op til det, hvis han synes det manglede, og han virkelig gerne ville... men det synes jeg så heller ikke er et særligt godt tegn.... men ja ja, der er ikke andet at gøre, end at skrue op for charmen  Haha..

som du skrev tidligere, så arbjeder han meget og har lange vagter, måske han lige er inde i en periode hvor han er møg træt evt vejret gør det lidt, og så han afsted mange timer i streg, måske i kunne putte jer sammen på sofaen , holde lidt om hinanden mon så ikke hans hænder begynder at vågne og ville på opdagelse .. men skal jo tænke på der sker så mange ting for tiden, og for det meste er det altid kun for en periode ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

MissGeoh

STN skriver:

Okay.....

Jamen, det er ikke til at vide, hvad der er der gør, at vi har det sådan engang i mellem..... det er ret skørt... kan bare huske dengang vi næsten gjorde det hver dag, uden problemer... og nu er der bare gået hverdag i den, tror jeg.... måske det også er sådan i dit tilfælde, selvom du ikke er gravid.... men prøver I at blive gravide, eller...?

Altså i starten af vores forhold kunne vi godt være sammen op til 4 gange om dagen.. (Kaniner JA)

Men jeg tror også bare der er gået hverdag i den, og så er jeg træt, og når vi så endelige er sammen så føler jeg bare det svier og gør ondt..

Ja vi prøver at blive gravide, men der sker jo så ikke det store når vi næsten aldrig er sammen.

Det kan også være jeg tænker for meget over at det skal blive til en baby og det så gør at jeg ikke bryder mig så meget om det. 

Anmeld

15. februar 2011

Sitrani

Babyklar skriver:

som du skrev tidligere, så arbjeder han meget og har lange vagter, måske han lige er inde i en periode hvor han er møg træt evt vejret gør det lidt, og så han afsted mange timer i streg, måske i kunne putte jer sammen på sofaen , holde lidt om hinanden mon så ikke hans hænder begynder at vågne og ville på opdagelse .. men skal jo tænke på der sker så mange ting for tiden, og for det meste er det altid kun for en periode ..

åh, jamen du har jo så evig ret.. hehe 

Tror også det har med det at gøre..... der er gået lidt arbejde og søvn, og arbejde og søvn, og arbejde og søvn i den..... haha..

Vi putter faktisk rimelig tit på sofaen, men han gider sjældent putte sådan helt intenst, fordi han tit har ondt i ryggen efter sådan en lang dag, hvilket jeg også godt kan forstå... men selv på fridage sker der intet..... tror jeg vil gøre det helt store ud af det i aften.... tæppe på gulvet og ryg-massage til ham med stearin-lys... haha..

Anmeld

15. februar 2011

Sitrani

MissGeoh skriver:

Altså i starten af vores forhold kunne vi godt være sammen op til 4 gange om dagen.. (Kaniner JA)

Men jeg tror også bare der er gået hverdag i den, og så er jeg træt, og når vi så endelige er sammen så føler jeg bare det svier og gør ondt..

Ja vi prøver at blive gravide, men der sker jo så ikke det store når vi næsten aldrig er sammen.

Det kan også være jeg tænker for meget over at det skal blive til en baby og det så gør at jeg ikke bryder mig så meget om det. 

.....hvilket jo også er forståeligt, hvis det svier, når I så endelig er sammen! Kan jeg godt sætte mig ind i...

Åh ja... 4 gange om dagen.... det er snart en del år siden... haha.. Kaniner er der ikke meget af mere! Men sådan er det jo..... der skal lidt mere til at sætte gang i sagerne nu....

Håber da I snart får taget "hul på bylden", hvis man kan kalde det det... haha... og får lavet jer en baby! 

Anmeld

15. februar 2011

MissGeoh

STN skriver:

.....hvilket jo også er forståeligt, hvis det svier, når I så endelig er sammen! Kan jeg godt sætte mig ind i...

Åh ja... 4 gange om dagen.... det er snart en del år siden... haha.. Kaniner er der ikke meget af mere! Men sådan er det jo..... der skal lidt mere til at sætte gang i sagerne nu....

Håber da I snart får taget "hul på bylden", hvis man kan kalde det det... haha... og får lavet jer en baby! 

Ja det er bare rigtig øv. Vi er da mere sammen nu end for feks 1 mdr siden.. Men det er også fordi jeg er så opsat på en baby.

Ja jeg ved heller ikke hvad der er sket det sidste stykke tid, men tror og håber det bliver bedre så der kommer en baby inden længe.

Og tak for det, det håber jeg også.. Og tillykke til dig med maven og baby. 

Anmeld

15. februar 2011

Sitrani

MissGeoh skriver:

Ja det er bare rigtig øv. Vi er da mere sammen nu end for feks 1 mdr siden.. Men det er også fordi jeg er så opsat på en baby.

Ja jeg ved heller ikke hvad der er sket det sidste stykke tid, men tror og håber det bliver bedre så der kommer en baby inden længe.

Og tak for det, det håber jeg også.. Og tillykke til dig med maven og baby. 

Ok.. jamen så er der da lidt skred i det Det er da altid noget....

Babyen skal nok komme... og der skal jo kun én gang til, for at ægget bliver befrugtet.... så man behøver ikke være totalt sex-addicts for at lave et barn... min kæreste og mig dyrkede en del sex lige efter jeg smed p-pillerne fordi at NU skulle der bare laves en baby!!! Og efter min menstruation en måned efter gik det faktisk lidt i stå, og vi var ikke sådan super-aktive på den front længere... men det var så tilfældigvis dér, at jeg blev gravid  Så der kan man bare se!

Anmeld

15. februar 2011

MissGeoh

STN skriver:

Ok.. jamen så er der da lidt skred i det Det er da altid noget....

Babyen skal nok komme... og der skal jo kun én gang til, for at ægget bliver befrugtet.... så man behøver ikke være totalt sex-addicts for at lave et barn... min kæreste og mig dyrkede en del sex lige efter jeg smed p-pillerne fordi at NU skulle der bare laves en baby!!! Og efter min menstruation en måned efter gik det faktisk lidt i stå, og vi var ikke sådan super-aktive på den front længere... men det var så tilfældigvis dér, at jeg blev gravid  Så der kan man bare se!

Jeg har pco, og der sker bare intet. :/

Dog skal jeg ha ringet til min gyn i morgen, så de kan fixe noget methformin til mig, og så håber jeg der sker noget den vej.

Jeg har ikke brugt noget beskyttelse i mange år med de kærester jeg har haft, og der er intet sket. Så der må være noget om snakken med det DUMME pco.

Anmeld

15. februar 2011

tingimor

her hos os er der også en stille periode desvære min mand arb også konstant og når han er hjemme så prøver han a få lavet vores baby værelse færdig.

vi snakker en del om det men syns bare ikke overskudet er der for tiden vi putter meget sammen og skriver masser søde sms i løbet af dagen til hinanden men lige det med sex er ikke det der sket mest her hjemme.

han har vist ikke overskude til og lægge op til det og jeg føler bare maven er i vejen syns det er svært at føle sig sexet selv om han prøver at overbevise mig om han syns jeg er utrolig smuk. 

men håber da det kommer igen. kan ikke undvære vores intime aftner altid 

Anmeld

15. februar 2011

Rosa

Jeg tror det er helt normalt, vi havde absolut også tørkeperioder både før og efter fødslen  

Anmeld

15. februar 2011

samantha1986

Altså nu er jeg ikke gravid så ved ikke helt om det gælder.

Men vi har for et par år siden virkelig haft en tørke periode. Det gik fantastisk i forholdet, men vi var bare ikke i humør til sex i 5 måneder. Kæresten havde tarvlt med job og skole og jeg havde med job, så det var bare nemmere at lægge sig til at sove når man skulle i seng.

Heldigvis er det ikke sådan mere, men tror sagtens man kan komme ud for perioder i ens liv hvor sex ikke er så vigtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.