Ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

dorthemus

stjernen skriver:

Hej alle sammen

Jeg er ny herind i dette forum og står også til at skal have behandling (IUI) med donorsæd.

Vi har forsøgt siden 2004 på at få ønskebarnet men fandt ud af undervejs at min mand desværre ikke har nogen små svømmere. Vi har været til samtale for 2. gang på fertilitetsklinikken i Skive for at blive undersøgt osv. Det eneste de havde at sige tíl mig var at mine æg lagde i en ring og var lidt små og det kalder de for PCO ligende æg. Men ellers så det hele fint ud. Det eneste der forhindre os i at jeg lige skal tabe ca 25 kg.. Synes det er en hård kamp at skal igennem, men jeg er positiv og tænker på at når målet er der muligvis en lille baby på vej.

Er der nogen herinde som har fået en vandscanning?? Har hørt fra min søster at det skulle gør mega ondt at få.. Nogen der kan genkende det??? Frygter det nu lidt...

Jeg håber meget på at kunne komme igang med behandlinger sidst på året engang..

Kram

Først og fremmest velkommen til

Hvor blir det spænnende for jer med projekt baby - jeg har fået en HSG/vandscanning og det var ikke så slemt, mest lidt ubehageligt men det gjorde ikke ondt

Kram Dorthe...der selv har fået en datter vha donorsæd, dog som enlig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Putomanen

Jamen jeg vil da også lige byde dig velkommen

Jge håber, at I får et godt forløb, og at du kan bruge denne gruppe, når du har brug for det!

Angående vandsscanningen, så skal du ikke være så nervøs. Det er bestemt ikke behageligt, men det gør ikke ondt. Lidt lige som menstruationssmerter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.