Ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

stjernen

Hej alle sammen

Jeg er ny herind i dette forum og står også til at skal have behandling (IUI) med donorsæd.

Vi har forsøgt siden 2004 på at få ønskebarnet men fandt ud af undervejs at min mand desværre ikke har nogen små svømmere. Vi har været til samtale for 2. gang på fertilitetsklinikken i Skive for at blive undersøgt osv. Det eneste de havde at sige tíl mig var at mine æg lagde i en ring og var lidt små og det kalder de for PCO ligende æg. Men ellers så det hele fint ud. Det eneste der forhindre os i at jeg lige skal tabe ca 25 kg.. Synes det er en hård kamp at skal igennem, men jeg er positiv og tænker på at når målet er der muligvis en lille baby på vej.

Er der nogen herinde som har fået en vandscanning?? Har hørt fra min søster at det skulle gør mega ondt at få.. Nogen der kan genkende det??? Frygter det nu lidt...

Jeg håber meget på at kunne komme igang med behandlinger sidst på året engang..

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

otlitrom

Hej! Og velkommen til behandlingsgruppen!

Jeg kan desværre ikke svare på dine spørgsmål, men jeg vil bare byde dig velkommen, og håbe for Jer, at det kommer til at gå let, når behandlingen går igang. Det er hårdt ikke at "kunne selv", men når man nu skal det hele igennem, er det rart at have gruppen herinde at dele glæder og sorger med.

Jeg har selv haft stor gavn af gruppen, gennem vores behandlingsforløb. Vi var dog heldige, og vi venter vores ICSI-barn til juni!

Jeg håber I må opleve den samme lykke som vi!

og   fra Kitty

Anmeld

15. februar 2011

Brams

stjernen skriver:

Hej alle sammen

Jeg er ny herind i dette forum og står også til at skal have behandling (IUI) med donorsæd.

Vi har forsøgt siden 2004 på at få ønskebarnet men fandt ud af undervejs at min mand desværre ikke har nogen små svømmere. Vi har været til samtale for 2. gang på fertilitetsklinikken i Skive for at blive undersøgt osv. Det eneste de havde at sige tíl mig var at mine æg lagde i en ring og var lidt små og det kalder de for PCO ligende æg. Men ellers så det hele fint ud. Det eneste der forhindre os i at jeg lige skal tabe ca 25 kg.. Synes det er en hård kamp at skal igennem, men jeg er positiv og tænker på at når målet er der muligvis en lille baby på vej.

Er der nogen herinde som har fået en vandscanning?? Har hørt fra min søster at det skulle gør mega ondt at få.. Nogen der kan genkende det??? Frygter det nu lidt...

Kram

Velkommen til

Håber for Jer at der snart er en lille baby på vej til Jer

Jeg har fået foretaget en vandskanning og kunne slet ingenting mærke, så du skal ikke bekymre dig. Har PCOS.

Anmeld

15. februar 2011

Lisbeth1985

stjernen skriver:

Hej alle sammen

Kram

Velkommen til 

Anmeld

15. februar 2011

ønskebørn74

stjernen skriver:

Hej alle sammen

Kram

Hej velkommen til behandlingsgruppen... Øv at du bor så langt væk, ellers havde jeg været klar på noget motion... Er også igang med vægttab...

Lene

Anmeld

15. februar 2011

stjernen

ønskebarn74 skriver:

Hej velkommen til behandlingsgruppen... Øv at du bor så langt væk, ellers havde jeg været klar på noget motion... Er også igang med vægttab...

Lene

Hvor meget skal du af med?? Jeg træner 3 gang i ugen og til zumba en gang om ugen. Jeg håber bare snart at vægten vil vise noget positivt.

Anmeld

15. februar 2011

ønskebørn74

stjernen skriver:

Hvor meget skal du af med?? Jeg træner 3 gang i ugen og til zumba en gang om ugen. Jeg håber bare snart at vægten vil vise noget positivt.

Jeg skal ikke, men vil gerne... Min BMI er under 35... Vil gerne tabe 8-10 kg på 2måneder...

Anmeld

15. februar 2011

stjernen

ønskebarn74 skriver:

Jeg skal ikke, men vil gerne... Min BMI er under 35... Vil gerne tabe 8-10 kg på 2måneder...

Okay, så er du heldig at du ikke skal af med dem. Jeg har mistet cm men ikke det store på vægten men håber snart det kommer

Anmeld

15. februar 2011

ønskebørn74

stjernen skriver:

Okay, så er du heldig at du ikke skal af med dem. Jeg har mistet cm men ikke det store på vægten men håber snart det kommer

Det er fordi jeg er over 35 at jeg må have en højere BMI...

Anmeld

15. februar 2011

stjernen

ønskebarn74 skriver:

Det er fordi jeg er over 35 at jeg må have en højere BMI...

Jeg skal have en BMI på 34 så vil de gå igang med os. Glæder mig når vi når dertil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.