Dorthe1986 skriver:
Hej Malene 
Tillykke med de 8 uger 
Jamen da jeg fik lavet vandrejournal skulle jeg selvfølgelig aflevere urinprøve. Men jeg fik ikke lavet en gynækologisk undersøgelse - det er vist meget forskelligt fra læge til læge om de laver sådan en
Desuden skulle jeg svare på en masse spørgsmål, blandt andet hvor jeg ønskede at føde og mener også de endda spurgte om jeg ville føde almindeligt... Lidt tidligt at tage stilling til.... Men man kan jo altid ændre det senere 
Så får du målt blodtryk (det får du målt ved hvert kommende læge og jordemoderbesøg også)
Og så skal der tages nogle blodprøver, blandt andet for at se hvad din blodtype er, samt bliver der tjekket for HIV og lignende 
Nu var den læge, der lavede min vandrejournal ikke den bedste læge, han virkede helt konfus og som om han ikke helt havde styr på det, der skulle laves... Jeg har nu fået en ny læge, der har taget sig af de sidste par lægeundersøgelser og det er jeg bare glad for
Nå det var vist et sidespring 
Men jeg tror jeg fik det hele med her... Men rigtig god fornøjelse med det i morgen
Hej Dorthe,
tusind mange tak

Ja, det er lidt tidligt at tage stilling til, men man har (jeg har ihverfald

) allerede en formodning om, hvordan man ønsker det hele skal foregå... Hehe... Men når man kan ændre det igen, så sker der jo heller ikke noget ved at have en masse tanker og drømme om fødslen

Heldigt man vænner sig til de gynækologiske undersøgelser... Hehe... Nok ikke sidste gang i graviditeten, man kommer til at lægge med bar R*V, hvis min læge vil lave sådan en - men håber da på at slippe

Okay, blodtryk er heldigvis ikke slemt, det er værre med nålene
Dejligt at høre, at du har fået en ny dygtig læge, som har fået styr på det sidste - har heldigvis en fantastisk læge, så det blver rigtig spændende i morgen

Tusind mange tak for dig svar