Han smeltede mit hjerte!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

LilleMor10

SD21 skriver:

Ja, det må vi

Jeg har faktisk altid godt kunne tænke mig at have en musikalsk mand, der kunne synge sange for mig ! Haha. - Jeg har så fundet det modsatte Griner.

det jo det, min kæreste synger faktisk ikke heelt vildt godt, men at spille på guitar, deer er han fantastisk  og det overdøver lidt den rustne stemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

SD21

LilleMor10 skriver:

det jo det, min kæreste synger faktisk ikke heelt vildt godt, men at spille på guitar, deer er han fantastisk  og det overdøver lidt den rustne stemme

Haha. Ja okay, men det er jo selvf. også tanken der tæller

Anmeld

15. februar 2011

LilleMor10

SD21 skriver:

Haha. Ja okay, men det er jo selvf. også tanken der tæller

Lige præcis 

Anmeld

15. februar 2011

mariamiss6

LilleMor10 skriver:

Normalt fejre mig og min kæreste ikke valentinesday, men igår gjorde vi en undtagelse, 

vi havde fået viktor passes hos min mor så vi rigtig kunne hygge, vi startede ud med god mad, og så sagde min kære kæreste at jeg skulle sætte mig godt til rette i stuen, jeg fik et glad champange i hånden og sad og ventede spændt.

Ind ad stue døren kommer han med sin guitar i hånden og synger : Bruno Mars - just det way you are. 

det er lang tid siden jeg har mærket så meget kærlighed fra ham før, og bag efter sang han wonderwall, hvor han bag efter satte sig ved siden af mig og forklarede at det var præcis sådan han havde det med mig 

Ville lige dele med jer hvor sød og romantisk min kæreste kan være 

Nåååårh den søde lille Crelle man bliver jo helt rørt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.