Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Normalt fejre mig og min kæreste ikke valentinesday, men igår gjorde vi en undtagelse,
vi havde fået viktor passes hos min mor så vi rigtig kunne hygge, vi startede ud med god mad, og så sagde min kære kæreste at jeg skulle sætte mig godt til rette i stuen, jeg fik et glad champange i hånden og sad og ventede spændt.
Ind ad stue døren kommer han med sin guitar i hånden og synger : Bruno Mars - just det way you are.
det er lang tid siden jeg har mærket så meget kærlighed fra ham før, og bag efter sang han wonderwall, hvor han bag efter satte sig ved siden af mig og forklarede at det var præcis sådan han havde det med mig
Ville lige dele med jer hvor sød og romantisk min kæreste kan være
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor lyder det dejligt!!! Jeg fik blomster af min mand - det var rart - og vores søn på næsten 4 sagde: Prøv at se mor, far er rigtig sød!!!
birthee skriver: Hvor lyder det dejligt!!! Jeg fik blomster af min mand - det var rart - og vores søn på næsten 4 sagde: Prøv at se mor, far er rigtig sød!!!
Åårh hvor herligt, det må jeg give din søn ret i
Åårh, hvor skønt ! Min kæreste er tog desværre på kursus i Søndags og kommer først hjem på Fredag
SD21 skriver: Åårh, hvor skønt ! Min kæreste er tog desværre på kursus i Søndags og kommer først hjem på Fredag
Så må du ha' noget til gode jo
LilleMor10 skriver: Så må du ha' noget til gode jo
Hehe. Ja, det håber jeg ! Han har da heldigvis taget fri Lørdag og Søndag !
SD21 skriver: Hehe. Ja, det håber jeg ! Han har da heldigvis taget fri Lørdag og Søndag !
så må i hygge ekstar om hinanden der
årrw hvor er det sødtDejlig mand du har hehe
Kruse90 skriver: årrw hvor er det sødtDejlig mand du har hehe
Det kan jeg jo kun give dig ret i
LilleMor10 skriver: så må i hygge ekstar om hinanden der
Ja, det må vi
Jeg har faktisk altid godt kunne tænke mig at have en musikalsk mand, der kunne synge sange for mig ! Haha. - Jeg har så fundet det modsatte Griner.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128