Eva. skriver:
Nææ, sådan tænker jeg også...så det blivers om bestemt..
Skal da lige fortælle dig en lille sjov ting.
Det har intet med x'er at gøre, men med at invitere personer, som er helt udenfor vennekredsen og familien.
Fra min den mellemste lå i maven på mig, havde hun en meget speciel ven.
Han var elev i den lokale brugs, hvor vi dengang boede, og han var simpelhen noget af det mest nusere. Køn og med sådan nogle klare og kæmpestore blå øjne, med de længste øjenvipper jeg nogensinde har set.
Men han var simpelthen så kær..og totalt solgt til min mave, der jo som månederne gik, blev større og større, som naturligt er.
Nå jeg fik jo efterhånden at vide at han selv havde 2 små søskende som var kommet temmeligt sent til (han var vel 17-18 år) og hans små søskende var på det tidspunkt omkring halvandet og 3 år. Og han kunne bare berette om de to troldunger op ad stolper og ned ad vægge LOL
Altid når jeg kom nede i brugsen, spurgte han til hvordan jeg havde det, og hvordan det gik med min mave, og i de sidste par uger inden fødslen var han lige ved at eksplodere af spænding 
Nå så fik jeg Rebecka..og første gang jeg kom ned i brugsen og havde hende med i barnevognen, gik der 2 sekunder og han stod og trippede for at se hende.
Han havde forinden snakket med min mand, og knægten var helt oppe at ringe, og spurgte og spurgte.
Så jeg måtte jo pænt tage trolden op og han fik hende over i armene og så var der ellers bare snakken mellem de to.
Vores gamle brugsuddeler var helt færdig af grin, og som han sagde lidt stille til mig: Ja..det er jo egentligt ikke meningen at vores personale sådan skal gå rundt med kundernes børn på armen...men hvem kan blive vred på NN, han er jo simpelthen den sødeste og mest hjertevarme elev vi nogensinde har haft, og kunderne elsker ham"
Og jeg kunne kun give uddeleren ret.
Tiden gik og da Rebecka blev 3 år meddelte hun, at hun ville have NN med til sin fødselsdag, for han var stadig hendes helt store helt.
Så NN kom med, og selvom familien syntes, at det da var lidt underligt, så var mine børns far og jeg helt enige om, at selvfølgelig skulle han med.
Og det kom han.
Et halvt års tid senere flyttede han desværre helt over i den anden ende af landet, han mødte en sød pige, naturen går sin gang, som den jo skal, men vi snakker stadig somme tider om NN, og Rebecka husker tydeligt hvor glad hun var for, at han var med til hendes fødselsdag.

Kærligst
Sussie
Anmeld