Min søn vil have min "x" med til sin fødselsdag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

Aves.

og det har jeg sagt var helt ok..han har og havde et tæt forhold til denne mand, han vidste ikke at han var andet end en god ven af familien og det var aldrig andet end for sjov med ham og jeg....men altså, er det lidt mærkeligt at han skal med....de ser ham som sagt stadig og jeg har intet prblem med det, der er intet i klemme der, for det var jo ikke rigtig noget..

Hvad siger I...skal min søn have dem med han vil eller er det lige en tand for mærkeligt...hvad ville I have valgt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

AnneBJ

Jeg stemmer for at invitere de mennesker man har lyst til at se og være sammen med til den givne lejlighed Så jeg havde inviteret!

Anmeld

15. februar 2011

Aves.

AnneBJ skriver:

Jeg stemmer for at invitere de mennesker man har lyst til at se og være sammen med til den givne lejlighed Så jeg havde inviteret!

Jamen, sådan har jeg det også.. at det er mennesker min søn gerne vil se og som han holder af....sad bare lige og tænkte på om det var for underligt..

Anmeld

15. februar 2011

AnneBJ

Eva. skriver:

Jamen, sådan har jeg det også.. at det er mennesker min søn gerne vil se og som han holder af....sad bare lige og tænkte på om det var for underligt..

Det er der nok nogle der vil synes det er... Men igen, det ville ikke have den store betydning for mig, så længe både din søn, din x og du er ok med det

Anmeld

15. februar 2011

Diana...

Jeg synes klart at han skal have lov til det når nu muligheden er der, jeg synes det fantastisk at de stadig ser ham og du giver plads til det 

Anmeld

15. februar 2011

Aves.

Diana... skriver:

Jeg synes klart at han skal have lov til det når nu muligheden er der, jeg synes det fantastisk at de stadig ser ham og du giver plads til det 

Jamen, de har stadig kontakten og det synes jeg er super dejligt...de er på overnatning osv..han spiller wow ligesom de to store, så det er jo en rigtig voksenven de har..ville nok ikke lade ham sove her mere, nu jeg har mødt en, men drengene skal jo ikke lide under at jeg ikke ser M mere.. det er i hvert fald sådan jeg tænker..

Anmeld

15. februar 2011

Diana...

Eva. skriver:

Jamen, de har stadig kontakten og det synes jeg er super dejligt...de er på overnatning osv..han spiller wow ligesom de to store, så det er jo en rigtig voksenven de har..ville nok ikke lade ham sove her mere, nu jeg har mødt en, men drengene skal jo ikke lide under at jeg ikke ser M mere.. det er i hvert fald sådan jeg tænker..

Det synes jeg bare er så fedt  Jeg var pap-mor for en dejlig dreng i 8 år og da vi så gik fra hinanden måtte jeg heller ikke se sønnen mere og det var godt nok hård både for ham og mig  

Så jeg synes det fantastisk at nogen kan gøre plads til det. 

Anmeld

15. februar 2011

Aves.

Diana... skriver:

Det synes jeg bare er så fedt  Jeg var pap-mor for en dejlig dreng i 8 år og da vi så gik fra hinanden måtte jeg heller ikke se sønnen mere og det var godt nok hård både for ham og mig  

Så jeg synes det fantastisk at nogen kan gøre plads til det. 

Nej, hvor er det bare ondt over for barnet-....puha, stakkels ham og stakkels dig...kan jeg slet ikek forstå at man vil straffe sit barn på den måde..

Jeg skal jo ikke bestemme hvem mine børn skal se, eller det mener jeg ikke jeg skal, hvis det bare er mennesker der er gode for mine børn..

Anmeld

15. februar 2011

Diana...

Eva. skriver:

Nej, hvor er det bare ondt over for barnet-....puha, stakkels ham og stakkels dig...kan jeg slet ikek forstå at man vil straffe sit barn på den måde..

Jeg skal jo ikke bestemme hvem mine børn skal se, eller det mener jeg ikke jeg skal, hvis det bare er mennesker der er gode for mine børn..

Præcis sådan har vi det også i min familie vi ser da stadig hans x. 

Anmeld

15. februar 2011

Lullaby

Selvfølgelig skal han det  Kan stadig huske at min far sagde mange gange at han hverken måtte komme med til min konfirmationsfest eller runde fødselsdage eller noget. Det må være hårdt for den anden part ikke at være med til de vigtige ting. Det kunne også være fodboldkampe hvor forældrene ikke ville se hinanden eller andet. Skønt at I kan sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.