Hvilke bog læser du nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

K&S

Kloster skriver:

Hej.

Som overskriften lyder, er jeg nysgerrig for, hvilke bog du læser lige pt.

Jeg er kæmpe Läckberg fan og venter kun på, hendes nye bog skal udkomme d. 24. marts...

Har overvejet at læse Ken Follett's Jordens Søjler. Men helt ærligt, kan jeg bare slet ikke forestille mig at den kunne fange mig + at jeg ikke lige kan nå at læse 1500 siden inden Läckberg's bog udkommer. For den skal jeg da have på dagen!!

Hvad læser I?

Jeg er ved at læse "hvor lagde jeg babyen" - jeg griner hver aften lige inden, jeg falder i søvn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Stumpen

Jeg er igang med giganternes fald af Ken Follett

Bagefter venter paganini kontrakten af Lars Kepler samt Skrig under vand af Øbro og Tornbjerg

Anmeld

15. februar 2011

Dansker i England

Jeg erved at læse " The Last 10 Seconds" af Simon Kernick

Anmeld

15. februar 2011

Skouboe

I øjeblikket læser jeg "Erak's ransom" der er bog 7 i serien " Ranger's Apprentice" af John Flanagan. Jeg synes iøvrigt at du skal give jordens søjler en chance. Det er en rigtigt fed bog.

Anmeld

15. februar 2011

Dinna88

Kloster skriver:

Hej.

Som overskriften lyder, er jeg nysgerrig for, hvilke bog du læser lige pt.

Jeg er kæmpe Läckberg fan og venter kun på, hendes nye bog skal udkomme d. 24. marts...

Har overvejet at læse Ken Follett's Jordens Søjler. Men helt ærligt, kan jeg bare slet ikke forestille mig at den kunne fange mig + at jeg ikke lige kan nå at læse 1500 siden inden Läckberg's bog udkommer. For den skal jeg da have på dagen!!

Hvad læser I?

Jeg er igang med "der er ingen død" - en bog om det overnaturlige m.m.; levitation, poltergeister, telepati osv. Spændende bog som man egentlig kan læse på en enkelt dag.

Derudover er jeg også igang med Sofies verden! Virkelig fangende bog der har den bedste begyndelse jeg nogensinde har læst i en bog. Den fanger læseren helt vildt.

Anmeld

15. februar 2011

Brams

Lige nu er det hygge læsning med Lola Jensens "Den store far, mor og børn - guide til et bedre familieliv", den fik jeg til jul.

Sidste bog jeg læste var "Dinosaurens fjer" af Sissel-Jo Gazan

Anmeld

15. februar 2011

TbCp

Jeg får vist mest læst Baby.dk for tiden

Anmeld

15. februar 2011

oo

jeg læser A.S. Byatts "Jomfruen og Enhjørningen" - den er gooooo!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.