Hvilke bog læser du nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
17 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

Kloster

Hej.

Som overskriften lyder, er jeg nysgerrig for, hvilke bog du læser lige pt.

Jeg er kæmpe Läckberg fan og venter kun på, hendes nye bog skal udkomme d. 24. marts...

Har overvejet at læse Ken Follett's Jordens Søjler. Men helt ærligt, kan jeg bare slet ikke forestille mig at den kunne fange mig + at jeg ikke lige kan nå at læse 1500 siden inden Läckberg's bog udkommer. For den skal jeg da have på dagen!!

Hvad læser I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Sofia

Har du læst Sarah Blædel? Jeg er lige blevet færdig med den sidste nye, Dødsenglen. De er noget ala Læckbergs, ikke ligeså gode, men jeg er også kæmpe fan af hende.. Men synes du skal give Sarah Blædel en chance mens du venter på den nye Læckberg.

Anmeld

15. februar 2011

Lullaby

Er lige blevet færdig med Jussi Adler-Olsen og Journal 64. I luve it og det er bare en bog der fangede mig med det samme. Synes det er nogle fantastiske bøger der kommer derfra.

Anmeld

15. februar 2011

Aves.

Den skinbarlige virkelighed-videnproduktion inden for samfundsvidenskaberne.

Længe leve eksamen, glæder mig til bare at læse for sjov..

Anmeld

15. februar 2011

otlitrom

Jeg læser bogen om Bjarne Riis. Kæresten fik den i julegave, og i mangel af bedre er jeg nu begyndt på den. Derudover læser jeg "Sara Bro's dagbog" om hendes brystkræft-forløb. Jeg skal skrive om brystcancer i min BA-opgave, så det er et led i forberedelsen. Men god læsning!

Jeg mangler Flaskepost fra P af Jussi Adler-Olsen, har bare ikke fået den købt endnu...

Anmeld

15. februar 2011

*A*

Jeg er igang med "Sandheder fra en løgner" af Julia Lahme...

Anmeld

15. februar 2011

Hansen97

Twilight (1)... endnu engang

Anmeld

15. februar 2011

SussieThyssen

Kloster skriver:

Hej.

Jeg er kæmpe Läckberg fan og venter kun på, hendes nye bog skal udkomme d. 24. marts...

Har overvejet at læse Ken Follett's Jordens Søjler. Men helt ærligt, kan jeg bare slet ikke forestille mig at den kunne fange mig + at jeg ikke lige kan nå at læse 1500 siden inden Läckberg's bog udkommer. For den skal jeg da have på dagen!!

Hvad læser I?

Helene Strange "Sværkeslægten" bog nr 4 ud af 8.
Og for 117 gang.
Jeg hører dem på lydbånd, da jeg ikke ser godt nok til at kunne læse dem.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. februar 2011

Malene76

Hvis du er til krimier kan jeg varmt anbefale Elsebeth Egholm, Karin Slaugther, Giorgio Faletti, John Hart og Sara Blædel som en anden også skriver. Har læst dem alle og har den stående på bogreolen. Har lige fået de første tre bøger af Jens Henrik Jensen af min mand, de skulle være rigtig gode og dem glæder jeg mig til at læse. Jeg har desuden læst "hvor lagde jeg babyen" som er super skøn.

MVH Malene

Anmeld

15. februar 2011

Lunae

Kloster skriver:

Hej.

Hvad læser I?

Pt læser jeg Jacob Ejersbo - Eksil. Den virker rigtig spændende og nyder, at der er to bøger mere i serien

Andre bøger som jeg kan anbefale er:
Jonathan Safran Foer (virkelig fed skrivestil og spændende bøger)
Mit liv som Geisha
Drageløberen og under den strålende sol
Ps jeg elsker dig
Mit venskab med Jesus Kristus.

Disse er alle bøger, som har rørt noget dybt inde i mig

God læselyst!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.