Opdatering: Røde prikker over hele kroppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

dollygirl

Lone H. skriver:

Det ligner fnat Sys bestemt du skal snakke med en hudlæge

hvad er det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

dollygirl

momse22 skriver:

Det ligner rigtig meget en hudsvamp, min søster havde noget der lignede dit på en prik, det var så kun på overkroppen, men lægerne kunne ikke gøre noget ved det, hun fik at vide at det ville forsvinde af sig selv i løbet af 3-6 uger..

ej okay .. jeg har haft det i 1 måned nu .. hvordan får man hudsvamp?

Anmeld

15. februar 2011

LRJ

lillepuller skriver:

hvad er det ?

http://www.sundhedsguiden.dk/da/temaer/alle-temaer /almene-infektioner-og-parasitsygdomme/parasitsygd omme/fnat-(scabies)/

Men sys du skal bede om en henvisning til en hudlæge ved din læge, så du kan få det tjekket det ser hvertfald ikk rart ud

Anmeld

15. februar 2011

Stéphanie

lillepuller skriver:

ej okay .. jeg har haft det i 1 måned nu .. hvordan får man hudsvamp?

Jamen den slags svamp som min søster havde, var grundet et stof man har i kroppen, som selv går ind og danner det, når man først har haft det er risikoen for at det kommer igen meget lille.. Alle har det stof, men det er ikke hos mange det bryder ud..

Anmeld

15. februar 2011

dollygirl

Lone H. skriver:

http://www.sundhedsguiden.dk/da/temaer/alle-temaer /almene-infektioner-og-parasitsygdomme/parasitsygd omme/fnat-(scabies)/

Men sys du skal bede om en henvisning til en hudlæge ved din læge, så du kan få det tjekket det ser hvertfald ikk rart ud

jeg har sagt det til lægen .. hun sagde bare at der er en lang ventetid og det er ikk det værd .. så jeg sku bare vente og det sku nok forsvinde

Anmeld

15. februar 2011

dollygirl

momse22 skriver:

Jamen den slags svamp som min søster havde, var grundet et stof man har i kroppen, som selv går ind og danner det, når man først har haft det er risikoen for at det kommer igen meget lille.. Alle har det stof, men det er ikke hos mange det bryder ud..

ej okay ..

Anmeld

15. februar 2011

LRJ

lillepuller skriver:

jeg har sagt det til lægen .. hun sagde bare at der er en lang ventetid og det er ikk det værd .. så jeg sku bare vente og det sku nok forsvinde

Hmm det var da for dårligt prøv at ring rundt til nogle hudlæger i dit område og forhør dig om der er nogle der har en tid snart, for du er nød til at finde ud af hva det er

Anmeld

15. februar 2011

dollygirl

Lone H. skriver:

Hmm det var da for dårligt prøv at ring rundt til nogle hudlæger i dit område og forhør dig om der er nogle der har en tid snart, for du er nød til at finde ud af hva det er

ja ... det bare såå dyrt men bliver vel nød til at gør det på denne måde ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.