Opdatering: Røde prikker over hele kroppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.267 visninger
17 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

dollygirl

Jeg har fået de grimmeste prikker på kroppen , og det klør og de er røde .. de er små i starten og bliver større med tiden .. ret ulækkert.

Har aldrig haft sådan noget før .. Lægen tog blodprøve og sagde de intet ku se .. det kan være alt ..  Jeg er såå ked af det, kan slet ikk ha noget tøj på . skal dække det med kragetrøjer og langærmet .. øv øv og det ser ikk godt ud så dækker det konstant fra manden.

her er billedet .. beklager at det ser voldsomt ud .

kan i se billedet ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Stéphanie

lillepuller skriver:

Jeg har fået de grimmeste prikker på kroppen , og det klør og de er røde .. de er små i starten og bliver større med tiden .. ret ulækkert.

Har aldrig haft sådan noget før .. Lægen tog blodprøve og sagde de intet ku se .. det kan være alt ..  Jeg er såå ked af det, kan slet ikk ha noget tøj på . skal dække det med kragetrøjer og langærmet .. øv øv og det ser ikk godt ud så dækker det konstant fra manden.

kan i se billedet ?

Har du det kun på overkroppen??? ALtså i form af mave, ryg, arme og hals?

Anmeld

15. februar 2011

titte

hm det ligner skoldkopper.... de er først små, evt. med blære, klør og bliver større og mere røde for til sidst efter 3-5 dage at få skorpe på...

Men lægen burde jo kunne se det hvis det var det....

Anmeld

15. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det ser godt nok ikke rart ud - håber I finder ud af, hvad det er. Har din læge ikke sendt dig videre til en hudlæge?

Anmeld

15. februar 2011

Bondepigen

lillepuller skriver:

kan i se billedet ?

Har du været omk. en hudlæge?

Anmeld

15. februar 2011

LRJ

Det ligner fnat Sys bestemt du skal snakke med en hudlæge

Anmeld

15. februar 2011

dollygirl

momse22 skriver:

Har du det kun på overkroppen??? ALtså i form af mave, ryg, arme og hals?

altså det startede på benene og nu er det helt op på halsen .. er bange for det snart kommer i ansigtet.

Anmeld

15. februar 2011

dollygirl

titte skriver:

hm det ligner skoldkopper.... de er først små, evt. med blære, klør og bliver større og mere røde for til sidst efter 3-5 dage at få skorpe på...

Men lægen burde jo kunne se det hvis det var det....

hun sagde det lignte et eller andet som jeg kan ikk huske .. og det burde forvinde efter en uge sagde hun .. men det er 3 uger siden nu

Anmeld

15. februar 2011

dollygirl

MoarHvidovre skriver:

Det ser godt nok ikke rart ud - håber I finder ud af, hvad det er. Har din læge ikke sendt dig videre til en hudlæge?

nej lægen sagde jeg bare sku vente til det selv forsvandt, de ku ikk gør noget ved det..

Og hudlægen tager 3 måneder i ventetid sagde hun ..

Anmeld

15. februar 2011

Stéphanie

lillepuller skriver:

altså det startede på benene og nu er det helt op på halsen .. er bange for det snart kommer i ansigtet.

Det ligner rigtig meget en hudsvamp, min søster havde noget der lignede dit på en prik, det var så kun på overkroppen, men lægerne kunne ikke gøre noget ved det, hun fik at vide at det ville forsvinde af sig selv i løbet af 3-6 uger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.