Update Græde Færdig efter NF!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Mormilla

Maja! skriver:

tak.. er rart at vide at der er nogle der tænker på en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

CmarianN

Maja! skriver:

Ja vi tog så ind til moderkage biopsi idag efter megen debat mellem mig og kæresten..

jeg var blevet meget i tvivel efter mange tanker igår, men kæreste ville meget gerne have afklaring, og det valgte jeg at respekterer..

Men men men min baby har sine egne tanker.. de kunne idag ikke gennemføre moderkage biopsien, da min moderkage er rigtig fin, der er godt gang i baby og jeg åbenbart var for slank..
men de lavdede så en lang gennem scanning af baby, og alt så rigtigt fint ud, godt gang i hjertet, fin krop, lange arme og ben, og alle organer så rigtigt fine ud..

derudover kunne de allerede se næsebenet, hvilket var et rigtigt godt tegn, da børn med kromosonfejl ofte ikke har et næseben eller har et meget fladt som man ikke kan se på scanninger..

Så INTET tyder på down... så valget er nu taget, vi vil ikke have lavet en biopsi alligevel..

Lægen mente ikke der var grund til bekymring og scannings sygeplejerskerne var også yderst positive og mente heller ikke der var grund til at tro den lille har downs..

men pga. den tykke nakkefold, skal vi scannes om 3 uger til en gennemscanning af hjertet.. hvilket ser fint ud nu, men de bedre kan vuderer om nogel uger..

Så håber alt er godt, og har nu valgt at 0,34 % chance for downs ikke betyder noget!!

"Så håber alt er godt, og har nu valgt at 0,34 % chance for downs ikke betyder noget!!"

Anmeld

15. februar 2011

CamillaSoefelt

Håber det bedste for Jer..

Anmeld

16. februar 2011

Maja!

CamillaSoefelt skriver:

Håber det bedste for Jer..

Mange tak

Anmeld

16. februar 2011

Assi

Sikke gode nyheder Det glæder mig meget! Vi fik også ekstra scanninger, hvor alt så fint ud! Tillykke med den fine scanning og den perfekte baby

Dejligt I får endnu en scanning senere! Du vil sikkert opleve at bekymringen vil svinge op og ned (det gjorde jeg). Men jeres nye resultat er virkelig positivt! Hvis du bliver bekymret igen så HUSK, at risikoen er sååååå lille for at bebs ikke er rask. Jeg tror virkelig, I kan glæde jer til en rask og fin baby

Anmeld

16. februar 2011

Maja!

Assi skriver:

Sikke gode nyheder Det glæder mig meget! Vi fik også ekstra scanninger, hvor alt så fint ud! Tillykke med den fine scanning og den perfekte baby

Dejligt I får endnu en scanning senere! Du vil sikkert opleve at bekymringen vil svinge op og ned (det gjorde jeg). Men jeres nye resultat er virkelig positivt! Hvis du bliver bekymret igen så HUSK, at risikoen er sååååå lille for at bebs ikke er rask. Jeg tror virkelig, I kan glæde jer til en rask og fin baby

Tak for opmundringen.. du var lidt med til at hjælpe min beslutning på vej

Kan allerede godt mærke nu, at jeg i små øjeblikke kan blive grebet af lidt panik, hvor jeg tænker åhh nej, hvad nu hvis..
men som de sagde på sygehuset, så var der ingen sikkerhed den ene eller den anden vej, om så mit tal havde heddet 1:20.000..

Så vi tror på det bedste, og glæder os til at se hvor lille vidunder igen.. gerne med et perfekt hjerte

Anmeld

16. februar 2011

Assi

Maja! skriver:

Tak for opmundringen.. du var lidt med til at hjælpe min beslutning på vej

Kan allerede godt mærke nu, at jeg i små øjeblikke kan blive grebet af lidt panik, hvor jeg tænker åhh nej, hvad nu hvis..
men som de sagde på sygehuset, så var der ingen sikkerhed den ene eller den anden vej, om så mit tal havde heddet 1:20.000..

Så vi tror på det bedste, og glæder os til at se hvor lille vidunder igen.. gerne med et perfekt hjerte

Jeg kan SÅ godt følge dig med de små panik! Dem oplevede jeg også. Det er så meget psykisk - der skal ikke meget til at gøre os bekymret, når det drejer sig om vores børn. Jeg er glad for det, du skriver med, at man jo ikke kan vide sig sikker, uanset hvilket tal man får. Jeg var selv ved at skrive det til dig, men droppede det, fordi det kunne virke så sortseer! Men faktum er, at vi aldrig kan vide os sikker - og det er virkelig hårdt! Man er så sårbar pludselig. Du kunne ha' fået det flotteste tal, og så kunne der stadigvæk være noget i vejen. GLÆD jer over de ekstra scanninger I får - at jeres barn bliver tjekket og at han/hun ser perfekt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.