Update Græde Færdig efter NF!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Maja!

SussieThyssen skriver:

Åhhh..sidder her og bliver så hjerteglad.
Hvor er det dog dejligt at høre. Jeg har tænkt på dig, kan du tro.
Så jeg trutter i min truttelut
Og ønsker jer alt det bedste til den næste scanning.

1000 kærlige knus
Sussie

Mange tak for tankerne..

Igen mange tak.. regner med at baby bare lige ville gøre opmærksom på sige selv.. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Maja!

Mormilla skriver:

Er glad for at høre at det så bedre ud i dag!!!!

tak.. er rart at vide at der er nogle der tænker på en

Anmeld

15. februar 2011

Anaglad

Hej Maja,

Dejligt at lægerne var grundige med at få babyen skannet. De har godt styr på den slags, så hvis de mener der ikke er grund til bekymring, så er der ingen grund til bekymring. Det er også dejligt, at de sådan tager hånd om dig og sørger for at skanne dig igen om 3 uger.

Håber på det bedste! Knus og nyd graviditeten.

Anmeld

15. februar 2011

Maja!

Anaglad skriver:

Hej Maja,

Dejligt at lægerne var grundige med at få babyen skannet. De har godt styr på den slags, så hvis de mener der ikke er grund til bekymring, så er der ingen grund til bekymring. Det er også dejligt, at de sådan tager hånd om dig og sørger for at skanne dig igen om 3 uger.

Håber på det bedste! Knus og nyd graviditeten.

Det er nemlig lige præcis også sådan vi har det..

de er jo fag folkene, og burde sige hvis der er grund til bekymring!
Så vi tror på det bedste..

ja det er rigtigt fint at de allerede har givet os tid til en ekstra scanning...

Mange Tak

Anmeld

15. februar 2011

lauras*mor*

Det lyder som en god ide... Ja 0,34% risiko er jo ingenting faktisk.. Godt at høre du er ved bedre mod nu, og tror da helt sikkert også at når sygeplejersker osv er positive så skal man ikke være så nervøs.. Dejligt i får en scanning igen om 3 uger.. så ved man der bliver taget hånd om en..Og sikke et kompliment at være for slank..

rigtig meet held og lykke fremover.

Anmeld

15. februar 2011

tinasmor

Jeg er sikker på din lille baby er sund og rask. Man bliver jo altid møg bange for dårlige ods. Men man skal altid huske på at 1 ud af 100 betyder at de 99 baby er sunde og raske (ja meget, meget nemt at sige, når man ikke selv har prøvet det- I know) men heldigvis ser jeres scanning jo så god ud, og hvis de kan se næseben og det hele så er det jo et godt tegn.

Rigtig meget held og lykke.

Anmeld

15. februar 2011

Maja!

lauras*mor* skriver:

Det lyder som en god ide... Ja 0,34% risiko er jo ingenting faktisk.. Godt at høre du er ved bedre mod nu, og tror da helt sikkert også at når sygeplejersker osv er positive så skal man ikke være så nervøs.. Dejligt i får en scanning igen om 3 uger.. så ved man der bliver taget hånd om en..Og sikke et kompliment at være for slank..

rigtig meet held og lykke fremover.

Lige præcis..

Det hjalp en del med en masse solestråle historier igår samt at sætte det hele i perspektiv..

Haha, ja den med at være slank havde jeg heller ikke lige regnet med, syntes ellers jeg er blevet stor.. men ifølge overlægen, så var det en fin baby mave uden fedt.. så det er jo dejligt

Anmeld

15. februar 2011

Maja!

tinasmor skriver:

Jeg er sikker på din lille baby er sund og rask. Man bliver jo altid møg bange for dårlige ods. Men man skal altid huske på at 1 ud af 100 betyder at de 99 baby er sunde og raske (ja meget, meget nemt at sige, når man ikke selv har prøvet det- I know) men heldigvis ser jeres scanning jo så god ud, og hvis de kan se næseben og det hele så er det jo et godt tegn.

Rigtig meget held og lykke.

det har du ret i.. også derfor vi er blevet overbevist om at det nok skal gå godt, 1: 293 er jo ret mange..

mange tak

Anmeld

15. februar 2011

LotteN

Rigtig dejligt at høre... Det er skisme også en svær situation at stå i..

Anmeld

15. februar 2011

Maja!

LotteN skriver:

Rigtig dejligt at høre... Det er skisme også en svær situation at stå i..

nej det er ikke så sjovt, men vi prøver at være positive fra nu af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.