Jeg er virkelig dårlig - Hvad skal jeg spise?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

<3

Tror du skal til at få noget fornuftigt mad såsom grøntsager og fisk indenbords hurtigt! For du kan forlænge kvalmen ved ikke at få det du skal have når du spiser usundt...

Link er imod sure opstød og halsbrand så det tror jeg ikke du vil få nytte af.

Hvorimod chips og chokolade vil forlænge kvalmen...

hvis du intet kan spise af det fornuftige så må du gå til lægen - der kan du få kvalmenedsættende medicin men tror først du kan få det når du har tabt dig og ikke "bare" fordi du ikke kan spise...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

moars

jeg havde virkelig stor glæde af de der seabands man kan købe...prøv evt. at google dem. Det er ikke alle der har men har hørt mest positivt, og på mig virkede de i hvert fald. om det så var dem eller "tankens kraft" kan man jo altid diskutere......

Anmeld

15. februar 2011

D-Micka

Kirle skriver:

Tror du skal til at få noget fornuftigt mad såsom grøntsager og fisk indenbords hurtigt! For du kan forlænge kvalmen ved ikke at få det du skal have når du spiser usundt...

Link er imod sure opstød og halsbrand så det tror jeg ikke du vil få nytte af.

Hvorimod chips og chokolade vil forlænge kvalmen...

hvis du intet kan spise af det fornuftige så må du gå til lægen - der kan du få kvalmenedsættende medicin men tror først du kan få det når du har tabt dig og ikke "bare" fordi du ikke kan spise...

tror du har til dels ret .. mdh. til at spise sundt, dog vil jeg ikke foreslå syrlige frugter.. Såsom æbler, appelsiner, pærer osv. osv... 

Jeg havde meget opkast og fik anbefalet LINK at min jordemoder..

Tror dog ikke hun ville anbefale dem, hvis de ingen efekt har .. 

Anmeld

15. februar 2011

mortil3trustrup

Kakao mælk  det var det der fjernede min kvalme så levede nærmest på de i de 9 måneder men det virkede. min kvalme forsvandt og jeg ku indtage mad.

Anmeld

15. februar 2011

<3

D-Micka skriver:

tror du har til dels ret .. mdh. til at spise sundt, dog vil jeg ikke foreslå syrlige frugter.. Såsom æbler, appelsiner, pærer osv. osv... 

Jeg havde meget opkast og fik anbefalet LINK at min jordemoder..

Tror dog ikke hun ville anbefale dem, hvis de ingen efekt har .. 

Jeg tror slet ikke man skal spise frugter ved kvalme, men grøntsager

Jeg skal ikke kunne sige hvad din jm anbefalede men min jm og indlægssedlen siger sure opstød og halsbrand

Anmeld

15. februar 2011

Frøken J.

Tak for alle jeres svar piger.. Har fået klemt 2 rugbrødder med ost ned for lidt siden, og det har faktisk hjulpet en smule, så jeg håber, at det varer lidt ved.. Overvejer også at købe noget kakao, og så vil jeg lige snakke med sygeplejersken på torsdag!

Anmeld

15. februar 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Sjovt flere skriver at syrlige frugter er no go. Kender nemlig flere som har haft stor gavn af appelsin under kvalme i graviditeten...

Mange har også gavn af ingefær.

Anmeld

15. februar 2011

Mathilde

Sodavandsis, marie kiks, frugt smoothies og ristet toast med tomat og salt er mit bedste bud

Håber det snart bliver bedre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.