Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Gitte85 skriver: Mums hvor ser den lækker ud... Og så flot den er
Mums hvor ser den lækker ud... Og så flot den er
Tak... Tror også den er/var, han fik den hurtigt konsumeret, hi hi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mums hvor lækker
Melbek skriver: Mums hvor lækker
Tak tak
Den ser viiiildt lækker ud!! MUMS, og hvor er den flot!
Sofia skriver: Den ser viiiildt lækker ud!! MUMS, og hvor er den flot!
Tak skal du have Han blev også vild med den
Dot D skriver: Jeg havde bagt et hjerte i lækker chokoladekage og pyntede det med flydende chokolade... Så havde min mand "tilfældigvis" købt jordbær, så dem dyppede jeg i chokolade og pyntede det hele, mens han var til sport i aftes, så kagen stod klar til ham, da han kom hjem Den blev næsten spist, så håber at jeg får lov at smage den i dag Men chancen er ikke stor, skal til at i skole og han har ferie
Jeg havde bagt et hjerte i lækker chokoladekage og pyntede det med flydende chokolade... Så havde min mand "tilfældigvis" købt jordbær, så dem dyppede jeg i chokolade og pyntede det hele, mens han var til sport i aftes, så kagen stod klar til ham, da han kom hjem Den blev næsten spist, så håber at jeg får lov at smage den i dag Men chancen er ikke stor, skal til at i skole og han har ferie
Woooow, den er flot!!
Hvor er du dog romantisk<3
Honnie's Wife:) skriver: Woooow, den er flot!! Hvor er du dog romantisk<3
Tak for det Jeg håber jo, at det romantiske smitter lidt af på manden
Den ser lækker ud :-)
Mor til prinsessen :-) skriver: Den ser lækker ud :-)
Tak skal du have
Dot D skriver: Tak for det Jeg håber jo, at det romantiske smitter lidt af på manden
Hihi, det håber man jo altid
Må vidst hellere se om jeg også kan finde på noget så smukt (var syg igår, så gik kold på sofaen)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128