Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg havde bagt et hjerte i lækker chokoladekage og pyntede det med flydende chokolade... Så havde min mand "tilfældigvis" købt jordbær, så dem dyppede jeg i chokolade og pyntede det hele, mens han var til sport i aftes, så kagen stod klar til ham, da han kom hjem Den blev næsten spist, så håber at jeg får lov at smage den i dag Men chancen er ikke stor, skal til at i skole og han har ferie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dot D skriver: Jeg havde bagt et hjerte i lækker chokoladekage og pyntede det med flydende chokolade... Så havde min mand "tilfældigvis" købt jordbær, så dem dyppede jeg i chokolade og pyntede det hele, mens han var til sport i aftes, så kagen stod klar til ham, da han kom hjem Den blev næsten spist, så håber at jeg får lov at smage den i dag Men chancen er ikke stor, skal til at i skole og han har ferie
hvor er den super flot ;o)
hva sage han til den
knus
MUMS, mine tænder løber i vand! Den ser simpelthen bare alt for lækker ud den kage der Og flot er den også!
Wooow, den kunne jeg da godt tænke mig at få en bid af
Hvor er den flot og lækker
mulle7430 skriver: hvor er den super flot ;o) hva sage han til den knus
Han blev glad, men han er også en slikmund
linselouise skriver: MUMS, mine tænder løber i vand! Den ser simpelthen bare alt for lækker ud den kage der Og flot er den også!
Tak for det, smagte et jordbær og det smagte MUMS
tatii72 skriver: Wooow, den kunne jeg da godt tænke mig at få en bid af
Der er ikke rigtigt noget tilbage, så desværre
Laila T skriver: Hvor er den flot og lækker
Tak Laila
Mums hvor ser den lækker ud... Og så flot den er
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128