Min "kærestekage" til min mand - Valentinsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.175 visninger
41 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

Dot D

Jeg havde bagt et hjerte i lækker chokoladekage og pyntede det med flydende chokolade... Så havde min mand "tilfældigvis" købt jordbær,  så dem dyppede jeg i chokolade og pyntede det hele, mens han var til sport i aftes, så kagen stod klar til ham, da han kom hjem Den blev næsten spist, så håber at jeg får lov at smage den i dag Men chancen er ikke stor, skal til at i skole og han har ferie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

mulle7430

Dot D skriver:

Jeg havde bagt et hjerte i lækker chokoladekage og pyntede det med flydende chokolade... Så havde min mand "tilfældigvis" købt jordbær,  så dem dyppede jeg i chokolade og pyntede det hele, mens han var til sport i aftes, så kagen stod klar til ham, da han kom hjem Den blev næsten spist, så håber at jeg får lov at smage den i dag Men chancen er ikke stor, skal til at i skole og han har ferie

hvor er den super flot ;o)

hva sage han til den

knus

Anmeld

15. februar 2011

L.J.L

Dot D skriver:

MUMS, mine tænder løber i vand! Den ser simpelthen bare alt for lækker ud den kage der Og flot er den også!

Anmeld

15. februar 2011

Minmio

Wooow, den kunne jeg da godt tænke mig at få en bid af

Anmeld

15. februar 2011

Laila T

Hvor er den flot og lækker

Anmeld

15. februar 2011

Dot D

mulle7430 skriver:

hvor er den super flot ;o)

hva sage han til den

knus

Han blev glad, men han er også en slikmund

Anmeld

15. februar 2011

Dot D

linselouise skriver:

MUMS, mine tænder løber i vand! Den ser simpelthen bare alt for lækker ud den kage der Og flot er den også!

Tak for det, smagte et jordbær og det smagte MUMS

Anmeld

15. februar 2011

Dot D

tatii72 skriver:

Wooow, den kunne jeg da godt tænke mig at få en bid af

Der er ikke rigtigt noget tilbage, så desværre

Anmeld

15. februar 2011

Dot D

Laila T skriver:

Hvor er den flot og lækker

Tak Laila

Anmeld

15. februar 2011

Frøken Sørensen

Mums hvor ser den lækker ud... Og så flot den er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.