opmuntring søges, tak??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Du får lige et kæmpe

Jeg kender ikke til fryseæg så den kan jeg ikke lige svare på.

Men får du stadig en anden farve når du trækker den der stav ligende ting ud? jeg ved at criconen kan have forskellige farver

tak for svar

øøøh??? en anden farve?? det må lige uddybes...??

kh Ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

tak for svar

øøøh??? en anden farve?? det må lige uddybes...??

kh Ano

Hehe selvfølgelig.

Jeg tager det selv, og havde i starten sådan noget orange farvet svært at forklare farven. Ringede til klinikken for at spørge om det var normalt og det var det. Hun sagde også at man kunne risikerer at briste en lille åre i under kaskellet når man fører den ind, og det kan der sagtens komme en lille blødning af.

Så jeg ville ikke være så nervøs for det. Jeg prøvede også at google det, og der kan flere sider op hvor de fortalte om det godt kunne have forskellige farver

Så jeg vil nu bruge den energi jeg har på at at der en spire til dig/jer

Anmeld

18. februar 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Hehe selvfølgelig.

Jeg tager det selv, og havde i starten sådan noget orange farvet svært at forklare farven. Ringede til klinikken for at spørge om det var normalt og det var det. Hun sagde også at man kunne risikerer at briste en lille åre i under kaskellet når man fører den ind, og det kan der sagtens komme en lille blødning af.

Så jeg ville ikke være så nervøs for det. Jeg prøvede også at google det, og der kan flere sider op hvor de fortalte om det godt kunne have forskellige farver

Så jeg vil nu bruge den energi jeg har på at at der en spire til dig/jer

hehe, okay.. det har jeg aldrig hørt om eller fået fortalt... jaja, så blev man det klogere

Her er "dimsen" hvid, både før og efter indføring..... men jeg bliver skør af den her ventetid - og er træt af at analysere alle de mixede signaler kroppen sender mig - SUK!!!

Kh Ano

Anmeld

18. februar 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

hehe, okay.. det har jeg aldrig hørt om eller fået fortalt... jaja, så blev man det klogere

Her er "dimsen" hvid, både før og efter indføring..... men jeg bliver skør af den her ventetid - og er træt af at analysere alle de mixede signaler kroppen sender mig - SUK!!!

Kh Ano

Jeg kender desværre alt til det Det er en kamp, men jeg er helt overbevist om at det er med til at gøre os endnu stærkere.

Jeg ser det lidt lige som en prøvelse. Jeg er glad og "taknemmelig" for det som jeg har været igennem, hvis man da kan sige det hihi. Men det gør at man kan sætte sig i andres sted, hvad de føler og den klamme rusjebane (staves) man bare er i.

Men når du giver dig til kende ved jeg nok hvem du er hihi

Men uanset hvad skal du vide at du er velkommen til at skrive til mig hvis du har spørgsmål mm.

Anmeld

19. februar 2011

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Jeg kender desværre alt til det Det er en kamp, men jeg er helt overbevist om at det er med til at gøre os endnu stærkere.

Jeg ser det lidt lige som en prøvelse. Jeg er glad og "taknemmelig" for det som jeg har været igennem, hvis man da kan sige det hihi. Men det gør at man kan sætte sig i andres sted, hvad de føler og den klamme rusjebane (staves) man bare er i.

Men når du giver dig til kende ved jeg nok hvem du er hihi

Men uanset hvad skal du vide at du er velkommen til at skrive til mig hvis du har spørgsmål mm.

...... og jeg giver mig til kende på tirsdag, så snart testen er taget.... overvejer dog at snydeteste, men ved ikke om jeg tørnu ser vi lige hvordan det går her i weekenden, hvis jeg ikke har blødt mandag eftemiddag - måske morgen - så prøver jeg nok at teste, hehe.....

Knuz Ano

Anmeld

20. februar 2011

Anonym trådstarter

update igen..

stadig ingen blødning, så jeg dristede mig til at smug-teste idag.... negativ......

men det er ok, det er jo også 2 døgn for tidligt mht hcg - det er åbenbart ikke højt nok endnu...

så længe jeg ikke bløder er det ok.... nu må vi se

kh Ano

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.