opmuntring søges, tak??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.230 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

Anonym trådstarter

nå tøsepiger, så er det mig der har brug for støtte og gode "sådan var det også med mig, og jeg blev gravid"-historier...

håber i kan se bort fra at jeg er ano - det har jeg brug for, og jeg skal nok afsløre hvem jeg er, efter testdag - uanset udfald...

Imorgen (eller dvs idag, kl har jo passeret 00.00) er det en uge siden jeg fik lagt 2 FANTASTISKE fryseæg op - jeg har testdag på tirsdag....

Op til mens skal jeg altid ofte på toilet, the number 2 gerne flere gange dagligt i et par dage..... sådan har jeg haft det her i weekenden. Og nu sidder jeg så ydermere med em masse jag og niv i underlivet - og jeg orker nærmest ikke at "sprøjte" mig med det der undervogns-gel, da jeg er bange på at der så er blod på når jeg trækker dimsen ud.... og der er f.....ing en hel uge til testdag???

er det gode tegn eller er det noget lort at symtomer kommer allerede en uge før test?? Jeg kan slet ikke overskue det, hvis det ikke lykkedes... dette er vores sidste chance da vores økonomi desværre ikke rækker til flere omgange....

Nogen succeshistorier???

Knuz Ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

nå tøsepiger, så er det mig der har brug for støtte og gode "sådan var det også med mig, og jeg blev gravid"-historier...

håber i kan se bort fra at jeg er ano - det har jeg brug for, og jeg skal nok afsløre hvem jeg er, efter testdag - uanset udfald...

Imorgen (eller dvs idag, kl har jo passeret 00.00) er det en uge siden jeg fik lagt 2 FANTASTISKE fryseæg op - jeg har testdag på tirsdag....

Op til mens skal jeg altid ofte på toilet, the number 2 gerne flere gange dagligt i et par dage..... sådan har jeg haft det her i weekenden. Og nu sidder jeg så ydermere med em masse jag og niv i underlivet - og jeg orker nærmest ikke at "sprøjte" mig med det der undervogns-gel, da jeg er bange på at der så er blod på når jeg trækker dimsen ud.... og der er f.....ing en hel uge til testdag???

er det gode tegn eller er det noget lort at symtomer kommer allerede en uge før test?? Jeg kan slet ikke overskue det, hvis det ikke lykkedes... dette er vores sidste chance da vores økonomi desværre ikke rækker til flere omgange....

Nogen succeshistorier???

Knuz Ano

Vil ikke gå forbi uden at give dig et knus og ønske alt det bedste.
Og så håber jeg, at der er en hel masse piger som vil give dig nogle gode succeshistorier

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. februar 2011

Rockertand

Kender heller ikke noget til det - men jeg håber da så meget, at det går godt - og hvorfor skulle det ikke det? Tro på det....

Anmeld

15. februar 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Nogen succeshistorier???

Knuz Ano

Niv og jag på dette stadie kan også betyde graviditet... Og husk at niv og jag kan stamme fra crinone... Så op med det, så bebs kan bore sig fast deroppe...

Lene

Anmeld

15. februar 2011

Kruse90

Jeg så lige dit indlæg
Og ville ikke gå forbi uden at give dig en krammer.
Jeg håber så inderligt at det er lykkedes.
Jeg krydser i hvertfald alt hvad jeg kan, og glæder mig til en opdatering

Anmeld

15. februar 2011

Mullefisen2011

Kender desværre ikke lige noget til det der.. men ville lige give dit et  og sende dig nogle tanker og  fingre

Anmeld

15. februar 2011

Lisbeth1985

Jeg er sikker på, at du har en dejlig lille bebs i maven og at det blot er bivirkningerne fra crinonen du kan mærke.. Det SKAL nok lykkes - TRO PÅ DET!!

Mange  og  fra Lisbeth

Anmeld

18. februar 2011

Anonym trådstarter

de sidste par dage er symptomerne ligesomt forsvundet igen??? altså - det er da ULIDELIGT det her!!!!! kan virkelig ikke finde ud af om det er godt eller skidt???

Når det er fryse æg, hvornår kan man så evt teste, hvis man vil snyde - og giver det et reelt svar??

Kh Ano - der bliver vanvittig

Anmeld

18. februar 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

de sidste par dage er symptomerne ligesomt forsvundet igen??? altså - det er da ULIDELIGT det her!!!!! kan virkelig ikke finde ud af om det er godt eller skidt???

Når det er fryse æg, hvornår kan man så evt teste, hvis man vil snyde - og giver det et reelt svar??

Kh Ano - der bliver vanvittig

Du får lige et kæmpe

Jeg kender ikke til fryseæg så den kan jeg ikke lige svare på.

Men får du stadig en anden farve når du trækker den der stav ligende ting ud? jeg ved at criconen kan have forskellige farver

Anmeld

18. februar 2011

M.O.A.R.

Jeg kender ikke noget til det desværre.

- men ville lige give dig en  og

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.