Blokeringer på Facebook?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jamen så kan hun/han jo heller ikke gå ind i dig

men frem over kan du gå ind under indstillinger og gør sådan det kun er dine venner der kan se dine billeder og profil

Jeg har helt styr på mine sikkerhedsindstillinger. Det er simpelthen en person som er gået direkte fra at være ven med taggede billeder, til at have blokeret mig. Derfor har vedkommende haft adgang - men jeg synes jo ikke det er helt fair at det er den der blokerer "først" (nu bliver det rigtig barnligt...) som sidder tilbage med valget om at kontakte mig igen.

Arghhh - måske jeg skulle tale lidt med vedkommende.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

B&J

Anonym skriver:

Jeg har helt styr på mine sikkerhedsindstillinger. Det er simpelthen en person som er gået direkte fra at være ven med taggede billeder, til at have blokeret mig. Derfor har vedkommende haft adgang - men jeg synes jo ikke det er helt fair at det er den der blokerer "først" (nu bliver det rigtig barnligt...) som sidder tilbage med valget om at kontakte mig igen.

tror også du skal tage med personen så

Anmeld

14. februar 2011

Mumto3

undskyld men hvad betyder 'tagget'???

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

undskyld men hvad betyder 'tagget'???

Jamen det er da når man skriver navne på de personer der er på billederne... så kan man fx. tagge sin mor og så kan hun selv og hendes venner også se billederne.....

Anmeld

14. februar 2011

Giraffen

Anonym skriver:

du kan også få en fælles ven til at gå ind på profilen hvis det kun er din profil der er blokeret...

Du kan i værste tilfælde og bare rapportere billedet til Facebook og forklare at du er med på billedet og ikke ønsker det på vedkommendes profilbillede grundet personlige årsager eller noget

Anmeld

14. februar 2011

qp

Jeg har da blokeret et pr stykker på facebook. Nogle er blokerede helt (dvs de kan ikke se jeg er på FB overhovedet) og andre er blockerede for at se mine statusopdateringer og min væg.... så ved jeg jo ikke hvordan personen har blokeret dig?

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

qp skriver:

Jeg har da blokeret et pr stykker på facebook. Nogle er blokerede helt (dvs de kan ikke se jeg er på FB overhovedet) og andre er blockerede for at se mine statusopdateringer og min væg.... så ved jeg jo ikke hvordan personen har blokeret dig?

Jeg er blokeret fuldstændigt. Jeg kan ikke søge på vedkommende osv. På andres vennelister hvor vedkommende er angivet som bror eller anden familie, kan jeg se navnet, men det er sort og der er ikke noget billede.

Jeg har også selv en som jeg har blokeret fuldstændigt, men der har jeg jo hele tiden muligheden for selv at ophæve blokeringen.

Anmeld

14. februar 2011

qp

Anonym skriver:

Jeg er blokeret fuldstændigt. Jeg kan ikke søge på vedkommende osv. På andres vennelister hvor vedkommende er angivet som bror eller anden familie, kan jeg se navnet, men det er sort og der er ikke noget billede.

Jeg har også selv en som jeg har blokeret fuldstændigt, men der har jeg jo hele tiden muligheden for selv at ophæve blokeringen.

Jamen så er der jo ikke så meget, at gøre... hvis vedkommende har blockeret dig fuldstændig, ja så kan du jo ikke engang skrive til vedkommende....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.