Blokeringer på Facebook?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.145 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg er blevet blokeret på Facebook. Det er selvfølgelig helt i orden, men det er en person som også er tagget på nogle af mine billeder osv, og da et af de billeder idag pludselig blev ændret til et profilbillede, synes jeg faktisk det er lidt frækt.

Så jeg tænkte at hvis jeg også blokerer vedkommende (en smule barnlig har man vel lov at være) så ville h*n ikke længere have adgang til mine billeder.

Men jeg kan ikke blokere vedkommende - eller kan jeg?? Jeg kan slet ikke få navnet frem der hvor man blokerer - og det giver jo fin mening for h*n har jo blokeret mig - men så er bolden jo hos h*n nu, og det ønsker jeg egentlig ikke. Så kan vedkommende skrive til mig osv. den dag det pludselig bliver interessant igen....og det ønsker jeg bare ikke (barnlig igen)

Jeg er anonym da jeg egentlig selv synes jeg er en smule pinlig. Jeg burde jo bare konfrontere vedkommende og få sagen ud af verden....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

eElak

Du kan vel fjerne tagget fra den person på dine billeder?? 

Anmeld

14. februar 2011

B&J

jo du burde snakke med personen hvis du ville få noget ud af det  ellers gå ind i hendes profil ude i venstre side også ned under hendes venner der står der bloker

Anmeld

14. februar 2011

louise8723

når personen har blokeret dig, kan den person heller ikke se din profil osv..

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Du kan vel fjerne tagget fra den person på dine billeder?? 

Nej, det kan jeg desværre ikke. Jeg har forsøgt. Jeg kan fjerne andre som er tagget på billedet, men ikke vedkommende som har blokeret mig. Så nu har jeg slettet de billeder hvor h*n er tagget.

Anmeld

14. februar 2011

eElak

Anonym skriver:

Nej, det kan jeg desværre ikke. Jeg har forsøgt. Jeg kan fjerne andre som er tagget på billedet, men ikke vedkommende som har blokeret mig. Så nu har jeg slettet de billeder hvor h*n er tagget.

Det havde jeg så også gjort som næste skridt.. 

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jo du burde snakke med personen hvis du ville få noget ud af det  ellers gå ind i hendes profil ude i venstre side også ned under hendes venner der står der bloker

Jeg kan ikke gå inde i vedkommendes profil - jeg er blokeret. Jeg fik en mail fra FB om at vedkommende havde brugt mit billede som profilbillede, og når jeg klikker på linket får jeg bare en fejlmedd. - jeg kan intet.....

Anmeld

14. februar 2011

B&J

Anonym skriver:

Jeg kan ikke gå inde i vedkommendes profil - jeg er blokeret. Jeg fik en mail fra FB om at vedkommende havde brugt mit billede som profilbillede, og når jeg klikker på linket får jeg bare en fejlmedd. - jeg kan intet.....

Jamen så kan hun/han jo heller ikke gå ind i dig

men frem over kan du gå ind under indstillinger og gør sådan det kun er dine venner der kan se dine billeder og profil

Anmeld

14. februar 2011

Anonym trådstarter

louise4060 skriver:

når personen har blokeret dig, kan den person heller ikke se din profil osv..

Næ - men så kan vedkommende jo ophæve blokeringen og skrive til mig når h*n har lyst.

Og jeg kan se en anden profil (som jeg kan logge ind på og som stadig er ven med vedkommende) at h*n stadig kan se mine billeder - jeg kan jo ikke se billeder i vedkommendes album, men den som har blokeret mig kan altså godt se mine billeder - ellers kunne h*n jo ikke bruge dem som profilbilled..... Det er da bare snyd!!!

Og ja - jeg er heeelt vildt barnlig....

Anmeld

14. februar 2011

twinny

havde gjort det samme som  kalee.... Og hvis det ikk virkede havde jeg jeg skrevet til facebooks "ejer" og sagt de måtte slette dem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.