Utætte vinduer - lejebolig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

Skouboe

Du skal starte med at henvende dig til udlejer igen, denne gang vedr. de utætte vinduer, og se hvad han siger. Udlejer har jo ingen måde at vide på at vinduerne nu er utætte. At han i første omgang har fravalgt den dyre løsning at skifte hele vinduet, betyder ikke at han ikke vil gøre noget ved at det blæser ind. Der kan være andre måder at ordne det på, end at skifte det hele

Det er bedst at I henvender jer pr. mail, da I så har det skriftligt.

Hvis I ikke kommer nogen vegne der, så henvend jeg til LLO

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

AnneBJ

Skouboe skriver:

Du skal starte med at henvende dig til udlejer igen, denne gang vedr. de utætte vinduer, og se hvad han siger. Udlejer har jo ingen måde at vide på at vinduerne nu er utætte. At han i første omgang har fravalgt den dyre løsning at skifte hele vinduet, betyder ikke at han ikke vil gøre noget ved at det blæser ind. Der kan være andre måder at ordne det på, end at skifte det hele

Det er bedst at I henvender jer pr. mail, da I så har det skriftligt.

Hvis I ikke kommer nogen vegne der, så henvend jeg til LLO

Ved du hvad, det slog mig faktisk også lige før. Altså at udlejer jo intet aner Jeg har derfor sendt ham en mail nu, og må vente og se hvad han siger. 

Tak for rådet

Anmeld

24. februar 2011

AnneBJ

Jeg vil lige opdatere og takke for Jeres hjælp

Udlejer var her i dag og kigge på vinduer og siger, at sådan skal det være. Det er fordi vinduerne er mest sårbare for vind og lignende i hjørnene og derfor er det ikke noget han kan tage sig af. 
Derimod skal vi lufte ud - MARJET MERE UD - for der er jo kondens på - det var 10 minutter efter vi stod op, hvilket vi oplyste ham. Jeg insisterede på, at det ikke skal trække så meget ind af et vindue så en lighter bliver slukket, og at kondensen normalt er væk men vi jo ikke havde nået at lufte ud i dag.
Han pointerede endnu engang, meget nedladende, at vi altså skal lufte ud, for ellers kan han godt forstå det er dyrt for os i varme - sådan noget fugtigt luft, er meget sværere at opvarme, end tør luft.

Jeg var lige ved at blive en smule hidsig, men nåede det ikke helt, før han blev enig med sig selv om, at tømreren skal kommer herud og kigge på det..: Så noget sker der da - men hvornår, det er stadig uvist!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.