Ligamentsmerter.. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

NinaNymannMadsen

Baby-støv skriver:

det er bare iorden....

Det er meget svært at tænke på noget andet, når jeg vågner af det om natten....

ja det kunne jeg godt forstille mig. har ikke prøvet endnu at vågne af det om natten endnu.
håber du finder noget der hjælper.

og syntes det sjovt at vi ahr termin samme dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

twinny

Astasmor skriver:

ja det kunne jeg godt forstille mig. har ikke prøvet endnu at vågne af det om natten endnu.
håber du finder noget der hjælper.

og syntes det sjovt at vi ahr termin samme dag.

jaah det er lidt sjovt...  

Anmeld

14. februar 2011

NinaNymannMadsen

Baby-støv skriver:

jaah det er lidt sjovt...  

nemlig.

Anmeld

14. februar 2011

Moar2011

Baby-støv skriver:

Jeg bader meget varmt om aften og det er altid dejligt....

men det er bare værste om natten når jeg vågner af det...

pyyha kan godt se det er lidt svært så - knap så fedt at gå i et varmt bad om natten..

Anmeld

14. februar 2011

Muffinmus

hvor gør det ondt henne??

Ligamensmerter KAN gøre megt ondt, men det skal ikke blive ved. Og med mange smerter der hvor du er nu ugemæssigt skal du lige overveje om det er en graviditet udenfor livmoderen. Bliver det værre så søg læge og kan du holde det ud et par uger endnu så er det i hvert fald ikke en GUL, men bare rigtig trælse ligamentsmerter.

Anmeld

14. februar 2011

twinny

Babyklar skriver:

pyyha kan godt se det er lidt svært så - knap så fedt at gå i et varmt bad om natten..

jaaa... falder bare i søvni badet...

Anmeld

14. februar 2011

Moar2011

Baby-støv skriver:

jaaa... falder bare i søvni badet...

griner, kan jeg lige se for mig heh .. hjælper det heller ikke med en skide god massage olie fra matas, der varmer musklerne op .. ?

Anmeld

14. februar 2011

twinny

MariaE skriver:

Ligamensmerter KAN gøre megt ondt, men det skal ikke blive ved. Og med mange smerter der hvor du er nu ugemæssigt skal du lige overveje om det er en graviditet udenfor livmoderen. Bliver det værre så søg læge og kan du holde det ud et par uger endnu så er det i hvert fald ikke en GUL, men bare rigtig trælse ligamentsmerter.

Jeg har mens lignende smerter i livmoderen.... ville jeg sige. Men værre end mens smerter...

det er virkelig ubehageligt... Puhaaa. nu gør du mig helt nervøs...

Skal jeg prøve at ringe til lægen imorgn, for jeg får ikk rigtig en nattesøvn unden at vågne 5-6 gange og prøver at gå rundt???

Og det hjælper vel ikk på det hele i længden??

Anmeld

14. februar 2011

Nynne88

MariaE skriver:

Lige præcis.. Men ja, det kan virkelig gøre nas - de skal bare holde op igenog altså ikke vare i lang tid.

Håber bare du er uheldig. Har en veninde som havde ondt helt ned i sine benSå det kan være ganske smertefuldt.

Anmeld

14. februar 2011

twinny

Babyklar skriver:

griner, kan jeg lige se for mig heh .. hjælper det heller ikke med en skide god massage olie fra matas, der varmer musklerne op .. ?

Heheh.... så skal min kæreste holde øje med mig i badet...

Har jeg faktisk også prøvet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.