Ligamentsmerter.. hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.582 visninger
19 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

twinny

Hey søde tøser.....

I må hjælpe mig, jeg er kun 6+3 og har rigtig mange ligamentsmerter. Så jeg ikk kan sove om natten....  De kommer kun sent aften og nat.... Jeg ligger med min kæreste boxeshorts over maven, en lang bluse, der er foldet to gange over maven og et tyk håndeklæde henover maven... Men det hjælper bare slet ikk...  Jeg må jo ikk tage Panodiler, så kan i hjælpe mig med hva jeg skal gøre... Jeg står op om natten og går rundt, for har læst det hjælper, men det gør det ikk...

HJælp tøser.....  har i nogle gode råd mod smerterne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Nynne88

AV det lyder ikke rart. Prøv med en varmepude.?

Hvis det bliver for slemt, ville jeg ringe til lægen. Det må nemlig ikke gøre aaaalllt for ondt.

Når jeg bliver øm så lægger jeg en pude mellem benene eller tager en varmepude på lænden

Anmeld

14. februar 2011

Moar2011

Nåårj jeg får ondt, får jeg kæresten til at massagere lidt med hans varme hænder, eller ligger varme puden på, så plejer det at hjælpe..

Anmeld

14. februar 2011

twinny

Nynne88 skriver:

AV det lyder ikke rart. Prøv med en varmepude.?

Hvis det bliver for slemt, ville jeg ringe til lægen. Det må nemlig ikke gøre aaaalllt for ondt.

Når jeg bliver øm så lægger jeg en pude mellem benene eller tager en varmepude på lænden

jaaa, har også bestil en.... Men indtil den kommer måtte der godt komme nogle gode råd....

hvorfor må det ikk gøre alt for ondt????  Skal jeg ringe til lægen imorgn???

Anmeld

14. februar 2011

twinny

Babyklar skriver:

Nåårj jeg får ondt, får jeg kæresten til at massagere lidt med hans varme hænder, eller ligger varme puden på, så plejer det at hjælpe..

Det hjælper bare ikk med min kærestes hænder....

Jeg har bestilt en.... Men det var indtil den kom.... Min hund kommer også og ligger ved maven og det synes jeg bare heller ikk hjælper og hun er lige så varm...

Jeg er rigtig besværlig ... ved det godt...

Anmeld

14. februar 2011

NinaNymannMadsen

kikkwe lige med.
er selv 6+3 idag også. og har også de der smerter men dog ikke så slemt, eller det er forskelligt fra dag til dag. og mest om aftenen. jeg har valgt at ligge stille og bare prøve at tænke på noget andet. ligger på ryggen når det er. og prøver stille at masser det selv en lille smule.

Anmeld

14. februar 2011

Moar2011

Baby-støv skriver:

Det hjælper bare ikk med min kærestes hænder....

Jeg har bestilt en.... Men det var indtil den kom.... Min hund kommer også og ligger ved maven og det synes jeg bare heller ikk hjælper og hun er lige så varm...

Jeg er rigtig besværlig ... ved det godt...

hvad med et evt varmt karbad, sådan rimelig varmt ?

Anmeld

14. februar 2011

twinny

Astasmor skriver:

kikkwe lige med.
er selv 6+3 idag også. og har også de der smerter men dog ikke så slemt, eller det er forskelligt fra dag til dag. og mest om aftenen. jeg har valgt at ligge stille og bare prøve at tænke på noget andet. ligger på ryggen når det er. og prøver stille at masser det selv en lille smule.

det er bare iorden....

Det er meget svært at tænke på noget andet, når jeg vågner af det om natten....

Anmeld

14. februar 2011

Filippa & Liva

Jeg har også ligament smerter som kommer og går, men ikke noget der gør vanvittig ondt, det er bare rigtig ubehageligt..

for mig kan et rigtig varmt bad hjælpe.

Anmeld

14. februar 2011

twinny

Babyklar skriver:

hvad med et evt varmt karbad, sådan rimelig varmt ?

Jeg bader meget varmt om aften og det er altid dejligt....

men det er bare værste om natten når jeg vågner af det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.