Holdbarhedsdato?!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

birthee

Mar.han skriver:

Hvis du har fået bon med på varen, står tlf.nr til butikken så ikke på den?

Har fået bon med, men der står ikke noget tlf.nummer på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

SussieThyssen

birthee skriver:

Det var i Fakta i Faaborg... Har ikke mulighed for at tage ned med den før imorgen, men der bliver den også afleveret... Kunne ikke finde noget nummer så jeg kunne ringe derned - men det kunne jo være de så nåede at fjerne de andre, og så bare sagde at jeg ikke havde købt den der... Synes bare det er vildt træls - især når det var for at få noget væske i min søn pga hans feber

Håber du har bonen..ellers er det ikke sikkert de vil bytte den, for Fakta kender ikke just til godt købmandsskab.

Anmeld

14. februar 2011

Maria-s

det er i hvert fald vigtigt at I ikke drikker den, ISÆR når den er light. Synes at have fået at vide at kunstige sødestoffer bliver giftige når de overskrider sidste salgsdato.....

Anmeld

14. februar 2011

Maja88

birthee skriver:

Hvor står holdbarhedsdatoen så på dåse sodavand??? Har nemlig også købt dåse sodavand i dag, dog i en anden butik... der står så 121210 i bunden af dem...

ja så er de også for gamle.... men som sagt er det kun en salgsdato. jeg ville godt drikke den, men vi er alle forskellige.

Anmeld

14. februar 2011

birthee

SussieThyssen skriver:

Håber du har bonen..ellers er det ikke sikkert de vil bytte den, for Fakta kender ikke just til godt købmandsskab.

Jeg har bon'en, og skal helt sikkert ned og aflevere den sodavand imorgen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.