Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har lige været nede og købe en Coca Cola Zero til min søn, da han har feber og ikke rigtig vil drikke noget... Nu vil jeg så lige høre med holdbarhed, da der står den 21.09.10 på flaskehalsen... Er den så ikke for gammel???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jo det er den!
september 2010, hold da op...
Har du kigget rigtigt?
Altså mener om det ikke bare er den dato den er lavet? =D
Den fejl har jeg nemmerlig selv gjort mange gange =D
Hej
Jo det er den, og de må ikke sælge en vare der er løbet på dato, så det er bare ned og klage over det.
Arbejder selv i butik, og ved hvor vigtigt det er at datoen er i orden.
Det skulle vel aldrig være i Kvickly i Nyborg du købte den??De sælger bare notorisk overskredne sodavand'er KærligstSussie
SussieThyssen skriver: Det skulle vel aldrig være i Kvickly i Nyborg du købte den??De sælger bare notorisk overskredne sodavand'er KærligstSussie
At de kan tillade sig det. Føj da..!
Det var i Fakta i Faaborg... Har ikke mulighed for at tage ned med den før imorgen, men der bliver den også afleveret... Kunne ikke finde noget nummer så jeg kunne ringe derned - men det kunne jo være de så nåede at fjerne de andre, og så bare sagde at jeg ikke havde købt den der... Synes bare det er vildt træls - især når det var for at få noget væske i min søn pga hans feber
Hvor står holdbarhedsdatoen så på dåse sodavand??? Har nemlig også købt dåse sodavand i dag, dog i en anden butik... der står så 121210 i bunden af dem...
birthee skriver: Jeg har lige været nede og købe en Coca Cola Zero til min søn, da han har feber og ikke rigtig vil drikke noget... Nu vil jeg så lige høre med holdbarhed, da der står den 21.09.10 på flaskehalsen... Er den så ikke for gammel???
Den såkaldte udløbsdato, er kun en salgsdato, men selvfølgelig når det er så længe side er det for klamt .. Syns også klart at du skal tag ned med den ..
Hvis du har fået bon med på varen, står tlf.nr til butikken så ikke på den?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128