..At bo sammen med kærestens lillebror ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

JacobsMoar

linemus skriver:

Under de forhold du beskriver, så ville jeg godt kunne. Jeg synes, det lyder som en god ide.

Jeg ville dog gøre klart, at det største hensyn i huset skal gå til baby. Dvs. ingen larm, når baby sover osv. Er lillebror klar på (og klar over) det? Og baby larmer jo også til tider fx babygråd om natten, hvilket kan blive meget belastende, især når det ikke er ens egen

Altså.. Lillebror lister mere end vi selv gør, og tysser på os når baby sover  

Indtil videre sover han (baby ) om natten, og græder meget sjældent.. Men det kan selvfølgelig nå at ændre sig

Men ja, det er lillebror helt klar over..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

FrkT

Ja det ville jeg godt kunne. Ville ikke kunne med min svoger, men det er så fordi vi slet ikke snakker med ham, da han har behandlet min kæreste rigtig skidt og slet ikke været der for ham, når han har haft brug for det. Men var det min lillesøster så ville jeg godt kunne, ville faktisk elske det  Specielt hvis værelserne ikke ligger lige med væggene op af hinanden 

Anmeld

14. februar 2011

Lou87

Bromberg skriver:

Hvis i kun snakker fint, forstår jeg dig..

Fint = vi har ingen problemer overhovedet..
Men jeg ville aldrig bo sammen med nogen andre, heller ikk svoger. Jeg ville blive skør af ikk og være os selv

Anmeld

14. februar 2011

Pia.

Det kommer helt an på familie forholdet... og hos jer tyder det på det er godt...

Jeg kan godt lidt gæster og at åbne mit hjem for andre - MEN de må gerne tage hjem igen....

Så for mig ville det aldrig gå - jeg er alt for glad for at rende rundt uden tøj på ... he he... så ingen brødre eller søskende ind til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.