..At bo sammen med kærestens lillebror ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

JacobsMoar

Åååh.. HJÆLP..

Vi vil så gerne flytte.. Men har ikke råd til mere i husleje før kæresten er færdigudlært..

SÅ.. Vi har snakket om at leje hus sammen med kærestens lillebror..

Lidt info:

HUSET:
130 kvm
Bryggers, køkken med spiseplads (køkkenent er husets hjerte, alt går ud derfra), stue, lille værelse, soveværelse med badeværelse, lille gang med to værelser og badeværelse.

2 voksne på 21 og 24 år, 1 barn på knap 4 måneder.

Lillebror:
20 år, single, hårdt arbejdende lærling.

Vi har det RIGTIG godt med lillebror, et fantastisk forhold hvor vi kan sige alt til hinanden.. Både godt og ondt..

Lillebror skulle så bo i den del hvor gangen og de to værelser og badeværelset er..

Vi har snakket om, at vi betaler indskud, og ellers dele udgifterne så vi betaler 2/3 og han 1/3..

Eller.. Vi fastsætter en husleje (sammen) og så betaler vi hvad der nu kommer af uforudsete udgifter..

Hvad synes du? Ville du nogensinde springe ud i det? Altså, ud efter de kriterier som der er her? Spørg ENDELIG hvis der er noget jeg har glemt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Vidunderligeunger

ja det ville jeg gøre men der skal være en god snak inden, om regler og sådan. Og så skal det jo være sådan at ALLE er indforståede med det. Men ja, det ville jeg godt kunne for en periode

Anmeld

14. februar 2011

Lou87

Kun hvis jeg virkelig blev tvunget til det!
Snakker fint med min svoger..
Men det er liii og stramme den for mit vedkommende

Anmeld

14. februar 2011

lisesp83

Ja det ville jeg sagtens kunne gøre.. Så jeg syns da i skal springe ud i det..

Dog skal i nok snakke "regler" osv.. Og så er der ikke noget med at rende nøgen rundt mere.

Anmeld

14. februar 2011

JacobsMoar

BlyViol skriver:

ja det ville jeg gøre men der skal være en god snak inden, om regler og sådan. Og så skal det jo være sådan at ALLE er indforståede med det. Men ja, det ville jeg godt kunne for en periode

Selvfølgelig skal der en god snak, og måske og et regelsæt til.. Og det ville ikke være sådan at han skulle bo til leje.. Han er selvfølgelig lige så velkommen i resten af hytten

Anmeld

14. februar 2011

9510

Jeg vil sige at i skal have en god snak om hvordan og hvorledes tingene skal være..

Vi har haft min bror boende i et år her hos og, han er dog kun hjemme i weekenderne, men det kan godt være hårdt til tider,

Men go for it, men snak om det først, for man skal jo tænke over der ikke vil være det samme privatliv som nu hvor i kun er jer 3

Anmeld

14. februar 2011

JacobsMoar

Lou87 skriver:

Kun hvis jeg virkelig blev tvunget til det!
Snakker fint med min svoger..
Men det er liii og stramme den for mit vedkommende

Hvis i kun snakker fint, forstår jeg dig..

Anmeld

14. februar 2011

JacobsMoar

lisesp83 skriver:

Ja det ville jeg sagtens kunne gøre.. Så jeg syns da i skal springe ud i det..

Dog skal i nok snakke "regler" osv.. Og så er der ikke noget med at rende nøgen rundt mere.

HAHAHA.. Jaa, tror du ikke det kommer helt automastisk ?

Men ja, en god snak og et "sæt regler" skal der nok til..

Anmeld

14. februar 2011

linemus

Under de forhold du beskriver, så ville jeg godt kunne. Jeg synes, det lyder som en god ide.

Jeg ville dog gøre klart, at det største hensyn i huset skal gå til baby. Dvs. ingen larm, når baby sover osv. Er lillebror klar på (og klar over) det? Og baby larmer jo også til tider fx babygråd om natten, hvilket kan blive meget belastende, især når det ikke er ens egen

Anmeld

14. februar 2011

JacobsMoar

9510 skriver:

Jeg vil sige at i skal have en god snak om hvordan og hvorledes tingene skal være..

Vi har haft min bror boende i et år her hos og, han er dog kun hjemme i weekenderne, men det kan godt være hårdt til tider,

Men go for it, men snak om det først, for man skal jo tænke over der ikke vil være det samme privatliv som nu hvor i kun er jer 3

Selvfølgelig er der ikke det samme privatliv.. Men altså, han er jo heller ikke altid hjemme

Og ja, en god lang snak, og et sæt regler er vel på sin plads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.