Så er udskrabningen overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

Sof

ladydan1 skriver:

jeg har også kun fået AKS og fik dem ikke..

Så mon ikke det er forskelligt fra sygehus til sygehus.

:-) Sisse

Okay... Det er det nok så, men det var bare den grund jeg fik  Men det er jo gerne forskelligt med så meget andet, så hvorfor ikke også på det punkt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Carina1977

mathildemb skriver:

Jeg er glad for at høre at du, trods alt, har det godt. Du virker ret afklaret og det er dejligt.

Jeg håber ikke, du har haft ondt ovenpå udskrabningen.

Stort knus

Mathilde

Jeg fik en smule ondt ved 15-tiden, men det var nok fordi at de smertestillende jeg havde fået, ikke længere virkede. Så jeg tog 2 ipren og så har jeg ikke haft ondt siden.

Blødningen er også næsten stoppet, der kommer kun ganske lidt, når jeg tørrer mig. Det er nok nærmere pletblødning nu.

Anmeld

14. februar 2011

Carina1977

ladydan1 skriver:

for mig gik blødningen hurtigt over og jeg havde ikke ondt eller noget. JEg håber det bliver ligeså hurtigt overstået for dig.

:-) Sisse

Jeg tror blødningen er hurtigt overstået, for nu pletbløder jeg kun. Der kommer ikke noget på bindet, kun når jeg tørrer mig.

Det er rart når man ikke skal bløde for længe

Anmeld

14. februar 2011

Lisbeth1985

Carina1977 skriver:

Så har jeg fået overstået min udskrabning, og jeg har det godt

Jeg bløder ikke ret meget, faktisk mindre end når jeg har mens, hvilket jo er rart nok. Så jeg tror ikke jeg kommer til at bløde så forfærdeligt længe.

Men den måde det foregik var lidt anderledes, end jeg havde fået det fortalt. Jeg kom derind kl. 9.45 og klædte om til hospitals-tøj, derefter fik jeg noget smertestillende, som jeg skulle sluge med ganske lidt vand. Allerede kl. 10 blev jeg hentet, og da kl. var 10.45 var det hele overstået. Jeg var parat til at komme hjem igen ved middagstid

Men jeg forstår ikke helt, hvorfor nogen får de der stikpiller, der skal blødgøre livmoderen? For det fik jeg altså slet ikke, og derfor var processen jo også noget hurtigere.

Men dejligt at det nu er overstået, og jeg har det fint både på den ene og den anden måde

Dejligt, at det gik godt God bedring herfra

Anmeld

14. februar 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Så har jeg fået overstået min udskrabning, og jeg har det godt

Jeg bløder ikke ret meget, faktisk mindre end når jeg har mens, hvilket jo er rart nok. Så jeg tror ikke jeg kommer til at bløde så forfærdeligt længe.

Men den måde det foregik var lidt anderledes, end jeg havde fået det fortalt. Jeg kom derind kl. 9.45 og klædte om til hospitals-tøj, derefter fik jeg noget smertestillende, som jeg skulle sluge med ganske lidt vand. Allerede kl. 10 blev jeg hentet, og da kl. var 10.45 var det hele overstået. Jeg var parat til at komme hjem igen ved middagstid

Men jeg forstår ikke helt, hvorfor nogen får de der stikpiller, der skal blødgøre livmoderen? For det fik jeg altså slet ikke, og derfor var processen jo også noget hurtigere.

Men dejligt at det nu er overstået, og jeg har det fint både på den ene og den anden måde

Jeg har da aldrig fået stikpiller ved udskrabninger..så jeg tror, at det måske kun er nogle steder man får dem.

Men godt det er vel overstået..og så får du en lille knuser fra mig til dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. februar 2011

Carina1977

Hmm blødningen var faktisk næsten stoppet imorges....der kom kun noget svagt lyserødt på papiret. Men så senere idag, kunne jeg pludselig mærke en masse komme, og på ½ minut var halvdelen af bindet fyldt. Er det normalt at det kan blusse op igen?

Anmeld

15. februar 2011

twinny

det er trist...

Men dejligt at høre det gik fint og det er overstået.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.