Så er udskrabningen overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.467 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Carina1977

Så har jeg fået overstået min udskrabning, og jeg har det godt

Jeg bløder ikke ret meget, faktisk mindre end når jeg har mens, hvilket jo er rart nok. Så jeg tror ikke jeg kommer til at bløde så forfærdeligt længe.

Men den måde det foregik var lidt anderledes, end jeg havde fået det fortalt. Jeg kom derind kl. 9.45 og klædte om til hospitals-tøj, derefter fik jeg noget smertestillende, som jeg skulle sluge med ganske lidt vand. Allerede kl. 10 blev jeg hentet, og da kl. var 10.45 var det hele overstået. Jeg var parat til at komme hjem igen ved middagstid

Men jeg forstår ikke helt, hvorfor nogen får de der stikpiller, der skal blødgøre livmoderen? For det fik jeg altså slet ikke, og derfor var processen jo også noget hurtigere.

Men dejligt at det nu er overstået, og jeg har det fint både på den ene og den anden måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Sof

Det får man når man ikke har født selv før  Jeg fik akut kejsersnit med Silje og derfor fik jeg dem 

Men dejligt at det er overstået og at du har det godt

Anmeld

14. februar 2011

mortil3trustrup

Sender dig lige en  og godt det er veloverstået og at du har det godt.

Anmeld

14. februar 2011

Carina1977

Sof skriver:

Det får man når man ikke har født selv før  Jeg fik akut kejsersnit med Silje og derfor fik jeg dem 

Ok jamen jeg fødte jo Mark ganske naturligt. Så forstår jeg bedre.....jeg undrede mig bare

Anmeld

14. februar 2011

Carina1977

mortil3trustrup skriver:

Sender dig lige en  og godt det er veloverstået og at du har det godt.

Ja det er dejligt at være kommet over på den anden side af det. Jeg føler mig ikke trist eller noget....nok fordi jeg har haft en lang periode til at få styr på følelserne

Anmeld

14. februar 2011

mortil3trustrup

Ja det er dejligt at være kommet over på den anden side af det. Jeg føler mig ikke trist eller noget....nok fordi jeg har haft en lang periode til at få styr på følelserne

Nemlig og det er lige så vigtigt. Det er rart at man har styr på dem inden man skal afsted.

Anmeld

14. februar 2011

Sof

Carina1977 skriver:

Ok jamen jeg fødte jo Mark ganske naturligt. Så forstår jeg bedre.....jeg undrede mig bare

Det var i hvert fald den grund jeg fik til at jeg skulle have stikpillerne, det var fordi jeg ikke havde født selv 

Er glad for at høre at der nåede at komme styr på det inden Mark kom hjem 

Anmeld

14. februar 2011

mathildemb

Jeg er glad for at høre at du, trods alt, har det godt. Du virker ret afklaret og det er dejligt.

Jeg håber ikke, du har haft ondt ovenpå udskrabningen.

Stort knus

Mathilde

Anmeld

14. februar 2011

Nemesis

Sof skriver:

jeg har også kun fået AKS og fik dem ikke..

Så mon ikke det er forskelligt fra sygehus til sygehus.

:-) Sisse

Anmeld

14. februar 2011

Nemesis

for mig gik blødningen hurtigt over og jeg havde ikke ondt eller noget. JEg håber det bliver ligeså hurtigt overstået for dig.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.