I takt med Secrets' tur ud af anonymitetsskabet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Frøken J.

KaLee skriver:

Halløjsa...

Nu er jeg blevet nysgerrig...

Efter Secrets hoppede ud i offentligheden, og hun har fået mange rosende ord med sig - men også lidt undren over at hun var SÅ anderledes end folks forestillinger...

Så tænkte jeg at vi kunne lave en lille leg...

Jeg "gemmer" mig jo også bag et billede, men har efterhånden pippet lidt op herinde... Så jeg kunne da godt tænke mig at høre hvad folk egentlig har af forestillinger om mig...

Ikke fordi jeg har så meget brug for opmærksomheden, men tænkte bare det kunne være sjovt at høre...

Så... hvis du er med, så fyr løs med gæt...

Jer som kender mig fra facebook, eller har mødt mig i virkeligheden - i må ikke afsløre noget.. :-)

Hi hi, ja, jeg blev også overrasket over folks forestillinger!

Inde i mit hoved er du sådan mellemhøj med langt lyst hår.. Måske med sådan lidt "skarpe" ansigtstræk, hvis du forstår? Måske er det helt ved siden af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

eElak

opsala.. :-)

Anmeld

15. februar 2011

Lady Marion <3

Hi hi sorry , men det på baggrund af dit profilbillede som jeg egentlig ikke bryder mig om , det er sådan lidt rockeragtigt og det forbinder jeg ikke med en lille sød baby dreng   såå hi hi  En meget høj , bred mande agtig kvinde , lidt rapkæftet , kort mørkt hår hmmm  

Anmeld

15. februar 2011

Loa

Du er mørkhåret, det er jeg helt sikker på..... Du er sådan en der kan klare sig selv og hvis en kæreste er utro eller pisser på dig, så er det bare ud af vagten, ingen kære mor der..... Du er ærlig og direkte.... Du er alm til høj af bygning, samt et sted mellem slank og alm bygget.. Hehe det lød næsten som en beskrivelse fra efterlyst..... Det sidste altså

Anmeld

15. februar 2011

skønneunger

hmmm jeg vil sige almindelig højde, halvlangt eller langt mørkblond eller rødt hår, måske lidt buttet?

Anmeld

15. februar 2011

eElak

Det her er fantastisk underholdende.... 

Der er indtil videre en som næsten har ramt plet.. 

Anmeld

15. februar 2011

Klumpe-dumpe

KaLee skriver:

Det her er fantastisk underholdende.... 

Der er indtil videre en som næsten har ramt plet.. 

Hvorfor må jeg ikke være med

Anmeld

15. februar 2011

Klumpe-dumpe

Muffi<3 skriver:

Hi hi sorry , men det på baggrund af dit profilbillede som jeg egentlig ikke bryder mig om , det er sådan lidt rockeragtigt og det forbinder jeg ikke med en lille sød baby dreng   såå hi hi  En meget høj , bred mande agtig kvinde , lidt rapkæftet , kort mørkt hår hmmm  

Anmeld

15. februar 2011

qp

Hmmm lad os nu se.... ?  Lille, fed, rødhåret, briller, joggintøj, typen der sidder på netcafé og ikke kan leve uden mad fra Mc D?

Anmeld

15. februar 2011

eElak

Hvorfor må jeg ikke være med

Du har insiderviden... 

Men du må da godt sige hvad du troede inden du så billeder af mig.. 

og bare rolig søde - jeg grinte også af Muffi<3's sammenligning... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.