I takt med Secrets' tur ud af anonymitetsskabet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.608 visninger
44 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

eElak

Halløjsa...

Nu er jeg blevet nysgerrig...

Efter Secrets hoppede ud i offentligheden, og hun har fået mange rosende ord med sig - men også lidt undren over at hun var SÅ anderledes end folks forestillinger...

Så tænkte jeg at vi kunne lave en lille leg...

Jeg "gemmer" mig jo også bag et billede, men har efterhånden pippet lidt op herinde... Så jeg kunne da godt tænke mig at høre hvad folk egentlig har af forestillinger om mig...

Ikke fordi jeg har så meget brug for opmærksomheden, men tænkte bare det kunne være sjovt at høre...

Så... hvis du er med, så fyr løs med gæt...

Jer som kender mig fra facebook, eller har mødt mig i virkeligheden - i må ikke afsløre noget.. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

CamillaValby

KaLee skriver:

Halløjsa...

Efter Secrets hoppede ud i offentligheden, og hun har fået mange rosende ord med sig - men også lidt undren over at hun var SÅ anderledes end folks forestillinger...

Jeg "gemmer" mig jo også bag et billede, men har efterhånden pippet lidt op herinde... Så jeg kunne da godt tænke mig at høre hvad folk egentlig har af forestillinger om mig...

Ikke fordi jeg har så meget brug for opmærksomheden, men tænkte bare det kunne være sjovt at høre...

Jer som kender mig fra facebook, eller har mødt mig i virkeligheden - i må ikke afsløre noget.. :-)

Haha det var en god én.

Men hvis jeg skal være ærlig er jeg sååååå dårlig til sådan noget. Og danner mig faktisk ikke billeder af andre.

Men jeg tror at der gemmer sig en smuk smuk smuk Quinde bag det mega seje profil billed hihi

Anmeld

14. februar 2011

Dot D

Der kan kun gemme sig en super - sej - lækker - smuk -sjov -intelligent "pige" bag sådan et sejt profilbillede, jeg eeeelsker det billeder, og nyder at smågrine over det hver gang du skriver

Anmeld

14. februar 2011

Fru Nielsen

Forestiller mig en lang mørk håret kvinde, slank og utrolig smuk...

Anmeld

14. februar 2011

9510

KaLee skriver:

Halløjsa...

Jeg forestiller mig en lys håret quinde med et glimt i øjet, en der er med på sjov og ballade,,,

Men også en alvorlig velovervejende kvinde, der har sine meninger om tingene og som ikke lader andre træde på hende..

Anmeld

14. februar 2011

eElak

Fru Nielsen skriver:

Se det var sådan noget jeg ville høre...

Altså en decideret beskrivelse.... Om den så passer, det afslører jeg nok på et tidspunkt..

Men beholder altså mit profilbillede...

Anmeld

14. februar 2011

Pia.

Hvor sjovt...

Jamen jeg tror du er en super sej pige - en pige der ved hvad hun vil... uden tvivl mørkt hår og så er du slank - en der går op i dig selv og dit udseende - plejer din krop.. en god veninde og ærlig...

det er de første ting der falder mig ind med dig, uden at vide hvem du er...

selvom du ikke vil vise dig selv - så er du altså nød til at fortælle mig hvor tæt jeg er på eller om jeg skyder helt ved siden af.

Anmeld

14. februar 2011

eElak

Pia. skriver:

Hvor sjovt...

Jamen jeg tror du er en super sej pige - en pige der ved hvad hun vil... uden tvivl mørkt hår og så er du slank - en der går op i dig selv og dit udseende - plejer din krop.. en god veninde og ærlig...

det er de første ting der falder mig ind med dig, uden at vide hvem du er...

selvom du ikke vil vise dig selv - så er du altså nød til at fortælle mig hvor tæt jeg er på eller om jeg skyder helt ved siden af.

Jeg skal nok smide et billede herind på et tidspunkt...

Er bare MEGET glad for mit profilbillede.... Også fordi knægten på billedet ligner min søn ret meget...

Skal nok også fortælle hvem der rammer rigtigt, når det er...

Men nu vil jeg først lege lidt... he he

Anmeld

14. februar 2011

Maja_4000

Fru Nielsen skriver:

Sjovt , det er også det billede jeg har :b

Anmeld

15. februar 2011

TbCp

Du minder, med de indlæg du skriver, helt vildt meget om en veninde jeg har....

Hun er høj... vel omkring 1.80 og med kort mørkt hår...
Skide rapkæftet og kan lade en fed bemærkning falde på præcis det rigtige tidspunkt.

Så det er sådan du ser ud for mig når jeg læser dine indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.