Hvad med at købe den lille parabolpakke hos Canal Digital (hvor du får kanal 4 og 5 med i bl.a.), og så købe online abonnement hos ViasatOnDemand? Der kan du jo selv vælge hvad du vil have ud af:
Totalpakken for 249 om måneden.
Filmpakken for 99 pr måned
Børnepakken for 59 pr måned.
Sportspakken for 199 pr måned.
Underholdningspakken for 69 pr måned.
Dokumentarpakken for 29 pr måned.
Golfpakken for 129 pr måned.
Erotikpakken for 99 pr måned.
Så hvis du fx, ligesom mig, kun ser serier fra TV3, så kan du nøjes med at vælge Underholdningspakken for 69 pr måned og så den lille pakke fra CanalDigital oveni for 299 pr måned, det synes jeg ikke er så slemt igen. Men det kommer jo også an på hvad du ser. Og selvfølgelig vil du KUN kunne se det fra TV3 online, det skal du jo også gøre op med dig som om der er nok.
Jeg har selv samme problem her hvor vi bor (selvom det er ret tæt på Silkeborg), at vi ikke kan få YouSee og lignende, så jeg kan heller ikke få både TV3, kanal 4 og kanal 5 i én samlet pakke til nogenlunde ok penge. Og jeg BEHØVER ikke en masse andre filmkanaler og hvad ved jeg....
Men vi har droppet alt der hedder tv-pakker, og så har jeg købt et Underholdningsabonnement på ViasatOnDemand de måneder hvor der er noget jeg gerne vil se, men ellers henter jeg de ting jeg ser online, og så ligger de på computeren, og jeg/vi kan se det der.