tv-leverandører hvilken har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

Kruse90

SanneBoe skriver:

Nej, desværre. Det er Canal Digital der har dem, jeg ville gerne have en pakke der hed:

Tv3, tv3+, zulu, kanal 4-5, tv2 - det ville passe mig fint

samme her

Men de er sgu så snug
Og jeg syntes det er såå dyrt, men vil bare så gerne have begge to, men må vel priotere

Skal bare også have noget internet:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

FrkT

Hvad med at købe den lille parabolpakke hos Canal Digital (hvor du får kanal 4 og 5 med i bl.a.), og så købe online abonnement hos ViasatOnDemand? Der kan du jo selv vælge hvad du vil have ud af:

Totalpakken for 249 om måneden.

Filmpakken for 99 pr måned

Børnepakken for 59 pr måned.

Sportspakken for 199 pr måned.

Underholdningspakken for 69 pr måned.

Dokumentarpakken for 29 pr måned.

Golfpakken for 129 pr måned.

Erotikpakken for 99 pr måned.

Så hvis du fx, ligesom mig, kun ser serier fra TV3, så kan du nøjes med at vælge Underholdningspakken for 69 pr måned og så den lille pakke fra CanalDigital oveni for 299 pr måned, det synes jeg ikke er så slemt igen. Men det kommer jo også an på hvad du ser. Og selvfølgelig vil du KUN kunne se det fra TV3 online, det skal du jo også gøre op med dig som om der er nok.

Jeg har selv samme problem her hvor vi bor (selvom det er ret tæt på Silkeborg), at vi ikke kan få YouSee og lignende, så jeg kan heller ikke få både TV3, kanal 4 og kanal 5 i én samlet pakke til nogenlunde ok penge. Og jeg BEHØVER ikke en masse andre filmkanaler og hvad ved jeg....

Men vi har droppet alt der hedder tv-pakker, og så har jeg købt et Underholdningsabonnement på ViasatOnDemand de måneder hvor der er noget jeg gerne vil se, men ellers henter jeg de ting jeg ser online, og så ligger de på computeren, og jeg/vi kan se det der.

Anmeld

14. februar 2011

Hvem?

Kruse90 skriver:

samme her

Men de er sgu så snug
Og jeg syntes det er såå dyrt, men vil bare så gerne have begge to, men må vel priotere

Skal bare også have noget internet:

Ja, de er sgu så, det er møg irreterende

Internet kan jeg ikke undvære, men det får vi heldigvis meget billigt gennem Jakobs arbejde

Anmeld

14. februar 2011

Lunae

Yousee

Anmeld

14. februar 2011

ekzunz

Vi har Viasat og Canal Digital via parabol. Den store viasat-pakke til 389 pr. md + kortafgift+hele-huset = 6.500 om året... Canal Digital koster 299 pr. md og jeg ved faktisk ikke helt hvad det løber op i om året alt incl. Der har vi også Mulit-room funktionen.

Internet har vi via Fullrate incl. fri telefoni til fastnet for 299 pr. md for 20 Mb.

Og så er der jo også lige licensen oveni....

Anmeld

14. februar 2011

Kruse90

FrkT skriver:

Hvad med at købe den lille parabolpakke hos Canal Digital (hvor du får kanal 4 og 5 med i bl.a.), og så købe online abonnement hos ViasatOnDemand? Der kan du jo selv vælge hvad du vil have ud af:

Totalpakken for 249 om måneden.

Filmpakken for 99 pr måned

Børnepakken for 59 pr måned.

Sportspakken for 199 pr måned.

Underholdningspakken for 69 pr måned.

Dokumentarpakken for 29 pr måned.

Golfpakken for 129 pr måned.

Erotikpakken for 99 pr måned.

Så hvis du fx, ligesom mig, kun ser serier fra TV3, så kan du nøjes med at vælge Underholdningspakken for 69 pr måned og så den lille pakke fra CanalDigital oveni for 299 pr måned, det synes jeg ikke er så slemt igen. Men det kommer jo også an på hvad du ser. Og selvfølgelig vil du KUN kunne se det fra TV3 online, det skal du jo også gøre op med dig som om der er nok.

Jeg har selv samme problem her hvor vi bor (selvom det er ret tæt på Silkeborg), at vi ikke kan få YouSee og lignende, så jeg kan heller ikke få både TV3, kanal 4 og kanal 5 i én samlet pakke til nogenlunde ok penge. Og jeg BEHØVER ikke en masse andre filmkanaler og hvad ved jeg....

Men vi har droppet alt der hedder tv-pakker, og så har jeg købt et Underholdningsabonnement på ViasatOnDemand de måneder hvor der er noget jeg gerne vil se, men ellers henter jeg de ting jeg ser online, og så ligger de på computeren, og jeg/vi kan se det der.

ja det er sgi svært Men det var da en mulighed.
Jeg vil undersøge nærmere Tak

Anmeld

14. februar 2011

Kruse90

Znuzke skriver:

Vi har Viasat og Canal Digital via parabol. Den store viasat-pakke til 389 pr. md + kortafgift+hele-huset = 6.500 om året... Canal Digital koster 299 pr. md og jeg ved faktisk ikke helt hvad det løber op i om året alt incl. Der har vi også Mulit-room funktionen.

Internet har vi via Fullrate incl. fri telefoni til fastnet for 299 pr. md for 20 Mb.

Og så er der jo også lige licensen oveni....

fy for den da
Så meget vil jeg ikke op i hvis jeg kan slippe, for så kan jeg lige så godt beholde det vi har nu:s

Anmeld

14. februar 2011

Kruse90

SanneBoe skriver:

Ja, de er sgu så, det er møg irreterende

Internet kan jeg ikke undvære, men det får vi heldigvis meget billigt gennem Jakobs arbejde

meget hehe

Dejligt i kan det, jeg kan heller ikke undværer internet er du sindssyg man, undvære baby.dk noooooooo

Anmeld

14. februar 2011

Benjamins'mor

Vi har dansk kabel tv/bjerringbro kabelnet. Det betaler vi over huslejen og vi har den store pakke, den koster ca. 350 kr om måneden.

Anmeld

14. februar 2011

9510

Vi har Tdc home trio, med multiroom,

Skiftede til tdc fra viasat, men mangler godt nok min tv3, men det er løst ved et viasat on demand(staves) abbonament

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.