tv-leverandører hvilken har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.315 visninger
40 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Kruse90

Hej med jer

Jeg er lige lidt nysgerrig om hvilke tv-leverandører i har derhjemme.
Vi har TDC home trio, men jeg syntes altså det er blevet for dyrt, (vi har den store pakke) Og tv3 vil jeg ikke undevære og helst heller ikke kanal 4, men da alle tv-udbyderer er så snug, ja så SKAL man have den store pakke for at få de to:s

Jeg modtager gerne ideer, og hvilke tv-leverandører i vil anbefale og evt. hvilke internet i har jer?

Vi giver 700-900 kr om måneden, og det vil jeg simpelthen ikke mere.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

regalprime

Ja det er det samme her. Vi bruger mindre i el end vi gier for at se tv. Og vi har profiber!!! Vi giver 2700 hver 3 mdr plus internet, og det er desværre uden tv3!!! Så kigger med, da jeg også leder efter nyt selvskab.

Anmeld

14. februar 2011

Trine89

Vi har Kabel TV hos you see  

der har vi mellempakken hvor der både er tv3 og kanal 4 det koster ca 300 korner om mdr. 

og til internet osv har vi home duo men vi bruger ikke det der telefon halløj. hehe. og det koster også ca 300 korner om mdr.

Anmeld

14. februar 2011

Aves.

Kruse90 skriver:

Hej med jer

Jeg er lige lidt nysgerrig om hvilke tv-leverandører i har derhjemme.
Vi har TDC home trio, men jeg syntes altså det er blevet for dyrt, (vi har den store pakke) Og tv3 vil jeg ikke undevære og helst heller ikke kanal 4, men da alle tv-udbyderer er så snug, ja så SKAL man have den store pakke for at få de to:s

Jeg modtager gerne ideer, og hvilke tv-leverandører i vil anbefale og evt. hvilke internet i har jer?

Vi giver 700-900 kr om måneden, og det vil jeg simpelthen ikke mere.

Kram

Jeg har internet fra telenor til 199kr og så har jeg tv fra you see gennem fællesantenne og giver for den lille pakke som er med tv3 omkring 100kr om måneden...1100kr om året.

Så jeg synes ikke det er så vildt, men ville ikek give mere for det tv og internet end jeg gør..

Anmeld

14. februar 2011

Kruse90

regalprime skriver:

Ja det er det samme her. Vi bruger mindre i el end vi gier for at se tv. Og vi har profiber!!! Vi giver 2700 hver 3 mdr plus internet, og det er desværre uden tv3!!! Så kigger med, da jeg også leder efter nyt selvskab.

hold da op Hvorfor skal sådan noget være så dyrt

Anmeld

14. februar 2011

Hansen97

Vi har canal digital multiroom til 385kr om måneden. Telefoni og bredbånd ved Telenor til samlet 298kr om måneden... I alt 683kr.

Anmeld

14. februar 2011

Kruse90

Eva. skriver:

Jeg har internet fra telenor til 199kr og så har jeg tv fra you see gennem fællesantenne og giver for den lille pakke som er med tv3 omkring 100kr om måneden...1100kr om året.

Så jeg synes ikke det er så vildt, men ville ikek give mere for det tv og internet end jeg gør..

jeg kan desværre ikke få yousee, da jeg bor for langt ude på landet

Anmeld

14. februar 2011

Nalle

Vi har også you see, 280.- for tv pakken, og 190,- for internet

Anmeld

14. februar 2011

Kruse90

Trine89 skriver:

Vi har Kabel TV hos you see  

der har vi mellempakken hvor der både er tv3 og kanal 4 det koster ca 300 korner om mdr. 

og til internet osv har vi home duo men vi bruger ikke det der telefon halløj. hehe. og det koster også ca 300 korner om mdr.

Det var også til at holde ud, men yousee leverer ikke her Der er ingen kabler

Anmeld

14. februar 2011

Trine89

Kruse90 skriver:

Det var også til at holde ud, men yousee leverer ikke her Der er ingen kabler

aarg hvor surt da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.