Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mor_sabina skriver: Puha ja, det kunne jeg forestille mig. Tror det må blive min hobby når jeg bliver penionst
Puha ja, det kunne jeg forestille mig. Tror det må blive min hobby når jeg bliver penionst
Hi hi hi hi hi, lyder fornuftigt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den er da bare rigtig sød
Hvordan har du skåret striberne ud? Jeg skulle nemlig lave nogle striber til en kage i weekenden, men det opgav jeg da de slet ikke blev lige eller samme størrelse alle sammen da fondanten rykkede sig når jeg skar..
Hvor er den sød Super sød - og rigtig sød elefant
Anne G skriver: Den er da bare rigtig sød Hvordan har du skåret striberne ud? Jeg skulle nemlig lave nogle striber til en kage i weekenden, men det opgav jeg da de slet ikke blev lige eller samme størrelse alle sammen da fondanten rykkede sig når jeg skar..
mor_sabina skriver: Jeg skar ens strimler ud inden og så satte jeg dem på. Så lavede jeg dem lidt for lange og skar dem til i bunden når de sad på kagen
Jeg skar ens strimler ud inden og så satte jeg dem på. Så lavede jeg dem lidt for lange og skar dem til i bunden når de sad på kagen
Jeg prøvede også at skære strimlerne ud, men de blev bare piv skæve.. Så det opgav jeg igen, rigtig øv for havde lige forestllet mig hvordan kagen skulle være, men måtte så ændre lidt på det
Rigtig flot kage.
Knus Sus
den er da super fin og ser mega lækker ud
mor_sabina skriver: Det var så resultatet fra Jullians dåb igår. Det er chokolade-kage-bunde med tobleronecreme og blåbær-hindbærmousse.
Det var så resultatet fra Jullians dåb igår. Det er chokolade-kage-bunde med tobleronecreme og blåbær-hindbærmousse.
OMG søde den er jo MONSTER smuk
quar20 skriver: OMG søde den er jo MONSTER smuk
mor_sabina skriver: Tak, men billedet dækker nu over et par fejl
Tak, men billedet dækker nu over et par fejl
ORK vi er jo blot mennesker
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128