Hvornår er man mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

oo

jeg tror jeg blev mor da vi mistede den første. puha, det er helt svært at skrive! jeg kan huske jeg følte mig narret og så var der en NS'er der skrev til mig "du er mor når du ved hvad du har mistet"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

jeg tror jeg blev mor da vi mistede den første. puha, det er helt svært at skrive! jeg kan huske jeg følte mig narret og så var der en NS'er der skrev til mig "du er mor når du ved hvad du har mistet"

årh Trine, du må ikke skrive sådan.. nu hyler jeg goså... jeg har jo aldrig prøvet at miste... men bare forestillingen om det!!!!!

Anmeld

14. februar 2011

LIZO

med liam fik jeg den følese af at NU skal jeg være mor da vi var til en akut sacnning kl bæ om natten på hvidovre sygehus.ca 13+ ( de troedet jeg havde blindtarmsbetændelse) vi fik nogle billeder med hjem, kigget på dem i flere timer.   vi var ret unge med liam og havde bestemt ikke reget med at blive gravide i første forsøg, så vi var ret overrerrasket over det længe.

med zoey havde jeg allerede følsesen inden jeg tisset på pinden.. for vidste godt jeg var gravid inden jeg gjorde det..  det var en vild underlig oplevelse..  for hvordan kunne jeg ha det sådan uden at være 100% sikker på det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.