Kan I huske ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

Pia.

Ni-ko-li-ne skriver:

ej hvor må det være dejligt at følge dem! de er super lækre

Det kan du også tro det er - så føler man ikke helt man har givet slip.. selvom de langt fra er mine hunde så er de jo alligevel lidt mine babyer - det var jo mig der hjalp dem til verden, nussede, kyssede og plejede dem, og lærte dem alt det de skulle kunne inden de skulle flytte her fra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Pia. skriver:

Det kan du også tro det er - så føler man ikke helt man har givet slip.. selvom de langt fra er mine hunde så er de jo alligevel lidt mine babyer - det var jo mig der hjalp dem til verden, nussede, kyssede og plejede dem, og lærte dem alt det de skulle kunne inden de skulle flytte her fra...

jamen det er jo lidt ligesom børn og man elsker dem jo de små klumper! hi hi

Anmeld

14. februar 2011

Diana...

JA det kan jeg huske og hold da op hvor er de blevet store man glemmer helt hvor hurtigt de vokser. Men søde og flotte er de stadig. 

Anmeld

14. februar 2011

B&J

Pia. skriver:

Ja det er rigtig sjovt... Det var lidt mit "krav" da jeg solgte til de forskellige eller i hvert fald et stort ønske om at få lov at følge dem... I kontrakten har jeg også skrevet at ingen hvalpe må vider gives eller sælges uden at jeg er kontaktet først.

Men det var så skønt at se dem igen... 2 af dem ser jeg tit, da de bor her i byen og nummer 3 og 4 bor få kilometer her fra og nummer 5 på Amager og nummer 6 helt op I Nord Sjælland (men er min søsters svigerinde og familie der har hende)

skønt så er de fleste tæt p¨å

Anmeld

14. februar 2011

Pia.

Diana... skriver:

JA det kan jeg huske og hold da op hvor er de blevet store man glemmer helt hvor hurtigt de vokser. Men søde og flotte er de stadig. 

Tak søde Diana... Ja de er blevet så store og det går lyn hurtigt... de vejede alle sammen 4-500 gram ved fødslen nu vejer de alle sammen over 20 kilo...

ang. vores lille sms i går - så kunne han desværre ikke, men alt andet... You now

Anmeld

14. februar 2011

Diana...

Pia. skriver:

Tak søde Diana... Ja de er blevet så store og det går lyn hurtigt... de vejede alle sammen 4-500 gram ved fødslen nu vejer de alle sammen over 20 kilo...

ang. vores lille sms i går - så kunne han desværre ikke, men alt andet... You now

Ok så venter vi lidt der er jo også lidt tid til he he de kunne bare være fedt så jeg ikke skal vente. Griner 

Ja det vild så hurtig de vokser, er det første gang du ser dem efter? 

Knus

Anmeld

14. februar 2011

Pia.

Diana... skriver:

Ok så venter vi lidt der er jo også lidt tid til he he de kunne bare være fedt så jeg ikke skal vente. Griner 

Ja det vild så hurtig de vokser, er det første gang du ser dem efter? 

Knus

Men sig endelig til hvis vi ellers skal finde på noget - så sms'er du bare...

Altså Liva bor jo hos mine forældre og de bor jo lige her omme bag ved mig, så hende ser jeg selvfølgelig tit...

Cato bor også her i byen - Mads går i børnehave med datteren i familien og vi holder nogle tøse-hygge-aftner sammen (altså moren) og så er hun gen nabo til min søster... Så ham ser jeg også.

Lilo (som i dag hedder Freja) bor også her i byen - hende har jeg kun set et par gange når de var ude og gå tur og jeg kom kørende i bilen.

Ludvig så jeg i december (til noget jule arrangement her i byen) - de kommer også her fra dog lidt længere væk..

Luna - bor hos min kusine og hendes familie og hun har været på besøg en enkelt gang siden hun flyttede.

Rosa har jeg desværre ikke set siden hun flyttede her fra i november - de bor i Nord Sjælland - de kunne desværre ikke være med i går...

Knus fra mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.