Kan I huske ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

812 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Pia.

Kan I huske:

- Mine små bitte vapser

- mine små kærlighedshvalpe

- min største oplevelse med mine dyr

- kan I huske hvor små de var

- og kan I huske hvor svært jeg havde ved at finde de helt rigtige egnede hunde ejere?

- kan I huske alle mine billeder

- og kan I huske da jeg måtte sige farvel til mine 6 små pus og hvor svært det var for mig ?

- Kan I huske de var så små her... ? (De første 2 billeder)

I går havde jeg hvalpetræf for mine snart 5 måneder gamle små vapser alle sammen rundet 20 kilo - skønne lækre, selvstændige og meget modige hvalpe mødte op... (så jeg har ikke været helt tosset til at give dem en god start på livet)

Se lige hvor store de er blevet...

Vi mødtes ude på marken/skoven foran mit hus og gik her hjem bag efter og hyggede med kaffe og kage et par timer..

5 ud af 6 hvalpe kom med deres nye familier... Der blev taget over 100 billeder - her er lidt I kan se...

Knus Pia.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

B&J

ja det er slet slet ikke små vapser mere...

men hold nu op de er DEJLIGE!!. Håber du fandt nogle gode forælder til dem

Anmeld

14. februar 2011

Pia.

B&J skriver:

ja det er slet slet ikke små vapser mere...

men hold nu op de er DEJLIGE!!. Håber du fandt nogle gode forælder til dem

Det gjorde jeg - og jeg har kontakt med alle 6 familier...

3 af hvalpene blev i familien (dog den ene lidt langt ude) to gode venner fik en hvalp hver og min fars gamle jagt kollega har også en... så det er helt fantastisk, og så skønt at få dem samlet her i går - de kunne uden tvivl kende deres gamle "foster-hjem" så det var skønt og så kan de alle sammen huske mig og kende min stemme rigtig godt når jeg taler med "hvalpe-stemme" he he...

Anmeld

14. februar 2011

B&J

Pia. skriver:

Det gjorde jeg - og jeg har kontakt med alle 6 familier...

3 af hvalpene blev i familien (dog den ene lidt langt ude) to gode venner fik en hvalp hver og min fars gamle jagt kollega har også en... så det er helt fantastisk, og så skønt at få dem samlet her i går - de kunne uden tvivl kende deres gamle "foster-hjem" så det var skønt og så kan de alle sammen huske mig og kende min stemme rigtig godt når jeg taler med "hvalpe-stemme" he he...

Hvor må det bare være dejligt af kunne mødes og se dem igen det burde bange flere gøre det kunne da være så fantastisk

Anmeld

14. februar 2011

Sofia

Hooold da op hvor er de blevet store og smukke! Uh jeg vil gerne have en hund når jeg en gang får hus!!

Anmeld

14. februar 2011

Koen.

Wooow de er godt nok blevet store, meeeen stadig LÆKRE

Anmeld

14. februar 2011

Ni-ko-li-ne

ej hvor må det være dejligt at følge dem! de er super lækre

Anmeld

14. februar 2011

Pia.

B&J skriver:

Hvor må det bare være dejligt af kunne mødes og se dem igen det burde bange flere gøre det kunne da være så fantastisk

Ja det er rigtig sjovt... Det var lidt mit "krav" da jeg solgte til de forskellige eller i hvert fald et stort ønske om at få lov at følge dem... I kontrakten har jeg også skrevet at ingen hvalpe må vider gives eller sælges uden at jeg er kontaktet først.

Men det var så skønt at se dem igen... 2 af dem ser jeg tit, da de bor her i byen og nummer 3 og 4 bor få kilometer her fra og nummer 5 på Amager og nummer 6 helt op I Nord Sjælland (men er min søsters svigerinde og familie der har hende)

Anmeld

14. februar 2011

Pia.

Sofia skriver:

Hooold da op hvor er de blevet store og smukke! Uh jeg vil gerne have en hund når jeg en gang får hus!!

ja de er skønne og det var en fantastisk dejlig dag i går ... og skønt at se hvor godt de alle trives...

Anmeld

14. februar 2011

Pia.

lillespurv20 skriver:

Wooow de er godt nok blevet store, meeeen stadig LÆKRE

jaaa de er super lækre... store skønne vovser... - meget modige og selvstændige... så skønt at se... og også sjovt at se hvem der lignede deres mor og hvem der lignede deres far når nu jeg har begge forældre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.