Har lige nogle spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

BellaCiinea

Tutter skriver:

Det er den der er tastatur i ikke? Kender nogle stykker der har den, og de fleste er glade for den

Jo det er det =)

Okay, er jeg da glad for at høre =D Dem jeg kender som har den, har også kun godt at sige om den =)

Den er bare alt for dyr for mig hos Telia (hvor jeg har abonnement).

1000kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Becks

Ciinea skriver:

Jo det er det =)

Okay, er jeg da glad for at høre =D Dem jeg kender som har den, har også kun godt at sige om den =)

Den er bare alt for dyr for mig hos Telia (hvor jeg har abonnement).

1000kr

Ja, det var en slat

For min Iphone har jeg betalt 699 nu og her.. Så stiger mit abb. fra 399 til 799 i 6 mdr. og efter de 6 mdr betaler jeg igen 399,-

Anmeld

14. februar 2011

BellaCiinea

Tutter skriver:

Ja, det var en slat

For min Iphone har jeg betalt 699 nu og her.. Så stiger mit abb. fra 399 til 799 i 6 mdr. og efter de 6 mdr betaler jeg igen 399,-

Det er også en dyr omgang... vi var igennem det samme med min kærestes iPhone... sådan da.. hans mor betalte det, indtil det faldt... og så kort tid efter det, så skiftede han abonnement til Telia Xpress, hvor han så kun betaler 79kr./md.

Han er altid på noget trådløst net, og hvis han ikk er det, så har han 100mb gratis datatrafik, og hvis han bruger mere end det, så betaler han ikk ekstra, hastigheden falder bare =)

Anmeld

14. februar 2011

Becks

Ciinea skriver:

Det er også en dyr omgang... vi var igennem det samme med min kærestes iPhone... sådan da.. hans mor betalte det, indtil det faldt... og så kort tid efter det, så skiftede han abonnement til Telia Xpress, hvor han så kun betaler 79kr./md.

Han er altid på noget trådløst net, og hvis han ikk er det, så har han 100mb gratis datatrafik, og hvis han bruger mere end det, så betaler han ikk ekstra, hastigheden falder bare =)

Ja det er det, men hellere det end og betale hele beløbet på én gang haha..

Mit abb. jeg betaler 399 for, har jeg 14 timers gratis tale (når aldrig at få dem brugt  ) gratis sms, mms og data..

Anmeld

14. februar 2011

BellaCiinea

Tutter skriver:

Ja det er det, men hellere det end og betale hele beløbet på én gang haha..

Mit abb. jeg betaler 399 for, har jeg 14 timers gratis tale (når aldrig at få dem brugt &nbsp gratis sms, mms og data..

Haha joh deeet

Det er også billigt når der er alt det med =)

Vi fandt bare ud af at Telenor snød os... så han skiftede ganske hurtigt til Telia, og der har ikk været det mindste =)

Anmeld

14. februar 2011

Becks

Andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.