Har lige nogle spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Becks

Om Iphone 4!

Sagen er, at jeg lige har bestilt en Iphone 4, da min Sony Ericsson X 10 er gået i stykker (Den kunne åbenbart ikke tåle vand!)

Når man går ind og henter app på en Iphone, foregår det så på samme måde som med en anden smartphone? Altså ved at man går ind i et "marked" hvor nogle så er gratis og andre koster et par håndøre? Eller koster alle app penge? F.eks facebook spil osv?

Er den meget anderledes og finde rundt i end andre smartphones? Og hvordan er kameraet i den? I min X 10 har jeg jo været vant til et kamera på 8,1 megapixel og i Iphonen er den jo "kun" på 5,0!

Knus T - Nu uden mobil!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

BellaCiinea

Jeps det er det samme =)

Anmeld

14. februar 2011

Becks

Ciinea skriver:

Jeps det er det samme =)

Super tak

Hvad kan du anbefale af app?

Anmeld

14. februar 2011

BellaCiinea

Tutter skriver:

Super tak

Hvad kan du anbefale af app?

Har ikk selv en, det er min kæreste der har en. Og han har jo et hav af alle mulige apps =) Alt lige fra spil til søvnanalyse og tv2 tv tid så man kan se ugens prgram osv, osv =D

Anmeld

14. februar 2011

Becks

Ciinea skriver:

Har ikk selv en, det er min kæreste der har en. Og han har jo et hav af alle mulige apps =) Alt lige fra spil til søvnanalyse og tv2 tv tid så man kan se ugens prgram osv, osv =D

Oki tak

Hvordan holder hans batteri?

Min X 10 døde nemlig rigtig hurtigt for strøm, selvom jeg habde hentet sådan en taskkiller ting.. Max 1½ dag kunne den holde

Anmeld

14. februar 2011

BellaCiinea

Tutter skriver:

Oki tak

Hvordan holder hans batteri?

Min X 10 døde nemlig rigtig hurtigt for strøm, selvom jeg habde hentet sådan en taskkiller ting.. Max 1½ dag kunne den holde

Hvis han ikk bruger den ret meget, så kan den sagtens holde i en uge, men ellers er det vel en 3 dage.. =)

Anmeld

14. februar 2011

Becks

Ciinea skriver:

Hvis han ikk bruger den ret meget, så kan den sagtens holde i en uge, men ellers er det vel en 3 dage.. =)

Super, det er da bedre en 1½ dag

Anmeld

14. februar 2011

BellaCiinea

Tutter skriver:

Super, det er da bedre en 1½ dag

Meget =D

Anmeld

14. februar 2011

BellaCiinea

Jg vil selv VILDT gerne ha en X10 mini pro :b ihh.. har sådan en SKOD LG

Anmeld

14. februar 2011

Becks

Ciinea skriver:

Jg vil selv VILDT gerne ha en X10 mini pro :b ihh.. har sådan en SKOD LG

Det er den der er tastatur i ikke? Kender nogle stykker der har den, og de fleste er glade for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.