Scanning i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Kan ikke sove.. Vi skal til den første scanning i morgen efter vores biokemiske graviditet.. Den skal vise, om vi kan få lagt fryseæg op allerede nu eller om vi skal vente en cyklus (eller to).. Er så spændt.. Vil så gerne være gravid igen - NU

hvordan gik scanningen egentlig?  håber i har fået lov at gå i gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

hvordan gik scanningen egentlig?  håber i har fået lov at gå i gang

Det gik ikke helt som håbet, da min slimhinde ikke er tyk nok og det derfor ikke er sikkert, at jeg får en normal cyklus i denne måned Skal scannes (igen igen) på mandag og så håber vi, at det ser bedre ud der

Hvordan går det med dig?

Anmeld

18. februar 2011

nielsen80

Lisbeth1985 skriver:

Det gik ikke helt som håbet, da min slimhinde ikke er tyk nok og det derfor ikke er sikkert, at jeg får en normal cyklus i denne måned Skal scannes (igen igen) på mandag og så håber vi, at det ser bedre ud der

Hvordan går det med dig?

Hvor træls at scanningen ikke gik som den skulle - en weekend kan virke som en evighed, når man går og venter svar. for at I snart kan begynde igen, og du allerede i Marts står med en prøve med 2 fine streger.

Anmeld

18. februar 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Hvordan går det med dig?

øv altså.. det er jeg ked af at høre..håber der venter et godt svar mandag så i kan komme igang. Kan virkelig godt forstå hvis du er utålmodig.

Jeg er i gang med nedregulering og skal på gonal f den 3/3. Kan slet ikke overskue processen igen, men man må jo forsøge at holde humøret oppe og tro på det

Vi snupper sgu begge den bebs her i løbet af foråret

Anmeld

19. februar 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

øv altså.. det er jeg ked af at høre..håber der venter et godt svar mandag så i kan komme igang. Kan virkelig godt forstå hvis du er utålmodig.

Jeg er i gang med nedregulering og skal på gonal f den 3/3. Kan slet ikke overskue processen igen, men man må jo forsøge at holde humøret oppe og tro på det

Vi snupper sgu begge den bebs her i løbet af foråret

Det lyder som en rigtig god plan

Kan godt forstå, at du har svært ved at overskue det (det kan jeg heller ikke).. Men jeg er sikker på, at det nok skal gå, når du først kommer rigtigt igang Tænk på det vidunderlige, der forhåbentlig venter på den anden side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.