Scanning i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.483 visninger
24 svar
0 synes godt om
13. februar 2011

Lisbeth1985

Kan ikke sove.. Vi skal til den første scanning i morgen efter vores biokemiske graviditet.. Den skal vise, om vi kan få lagt fryseæg op allerede nu eller om vi skal vente en cyklus (eller to).. Er så spændt.. Vil så gerne være gravid igen - NU

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

ønskebørn74

Kan ikke sove.. Vi skal til den første scanning i morgen efter vores biokemiske graviditet.. Den skal vise, om vi kan få lagt fryseæg op allerede nu eller om vi skal vente en cyklus (eller to).. Er så spændt.. Vil så gerne være gravid igen - NU

Weeeee søde!!!! HELD OG LYKKE!!!!

Lene

PS. kan heller ikke sove...

Anmeld

14. februar 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Weeeee søde!!!! HELD OG LYKKE!!!!

Lene

PS. kan heller ikke sove...

Tak

Jeg håber snart, at du falder i søvn.. Savner virkelig de tider, hvor man kunne tage et glas rødvin (eller to) at sove på

Nat nat

Anmeld

14. februar 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Tak

Jeg håber snart, at du falder i søvn.. Savner virkelig de tider, hvor man kunne tage et glas rødvin (eller to) at sove på

Nat nat

Nat nat søde, glæder mig til din opdate imorgen...

Anmeld

14. februar 2011

CamillaValby

Lisbeth1985 skriver:

Jeg er sikker på at det nok skal gå godt søde. Jeg alt hvad jeg kan. Og glæder mig til update.

Har glemt at svare tilbage på din besked, er for det meste på nettet på mobilen og den driller tit. Men alt fint her indtil videre

Anmeld

14. februar 2011

Mullefisen2011

Lisbeth1985 skriver:

Du er i mine tanker idag..  virkelig fingre for dig..

Anmeld

14. februar 2011

Mullefisen2011

Lisbeth1985 skriver:

Du er i mine tanker idag..  virkelig fingre for dig..

Anmeld

14. februar 2011

CamillaValby

Lisbeth1985 skriver:

Noget nyt med scanning smukke?

Anmeld

14. februar 2011

Lisbeth1985

CamillaValby skriver:

Noget nyt med scanning smukke?

Hej søde!

Jeg er lige kommet hjem fra Skejby.. De kunne ikke helt finde ud af, hvor jeg er i min cyklus, så jeg skal scannes igen på torsdag Havde regnet med at få en plan, så er lidt skuffet 

Jeg håber, at de kan se mere på torsdag og at vi så får en plan der i stedet

Jeg håber, at alt er vel hos dig, og at spiren vokser og har det godt

Anmeld

14. februar 2011

Mullefisen2011

Lisbeth1985 skriver:

Hej søde!

Jeg er lige kommet hjem fra Skejby.. De kunne ikke helt finde ud af, hvor jeg er i min cyklus, så jeg skal scannes igen på torsdag Havde regnet med at få en plan, så er lidt skuffet 

Jeg håber, at de kan se mere på torsdag og at vi så får en plan der i stedet

Jeg håber, at alt er vel hos dig, og at spiren vokser og har det godt

Øvvv søde.. Havde håbet de kunne give dig et lidt mere præcist svar.. så krydser vi fingre igen på torsdag og håber der kommet en plan..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.