Blomster, dåb, Handy Manny og "en kop kaffe"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

iris-mor

Dot D skriver:

Så er weekenden ved at være ovre, og den har stået i kagernes tegn. FEM kager blev det til.... En stor med blomster, og af "resterne" derfra blev det liiiige til en kage til klassen. Så er det Tinos fødselsdag i dag og lillebror Liam er blevet døbt i dag ( Quar20´s dejlige drenge), så det blev til en etagekage og en Handy Manny med Bang - kage. Så skal en fra min mødregruppe starte i børnehave om to dage, så hun skulle lige have en afslutningskage med i dagplejen i morgen. Så her kommer der masser af billeder

Hvor er de flotte.

Hvad står 10VR2 for?? Kunne se en inde på fb også skrev det. Jeg er noget bagud...

ida

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Dot D

Laila T skriver:

Hold da op Dot, de er super flotte, hvordan får du dine roser så store i knoppen?

Tusind tak skal du have Jeg udstikker 9 cirkler, som jeg så "ball´er" i kanten, ruller den første tæt, og lægger de andre undenom, over fold, og tilsidst er der en rose Var det til at forstå?

Anmeld

15. februar 2011

Dot D

iris-mor skriver:

Hvor er de flotte.

Hvad står 10VR2 for?? Kunne se en inde på fb også skrev det. Jeg er noget bagud...

ida

Tak skal du have 10RV2 er min klasse på pædagogskolen det står for at vi er optaget i år 10 i Randers vinterhalvåret og vi er klasse 2 Så du er ikke bagud, den er ikke nem lige at gætte

Anmeld

15. februar 2011

Laila T

Dot D skriver:

Tusind tak skal du have Jeg udstikker 9 cirkler, som jeg så "ball´er" i kanten, ruller den første tæt, og lægger de andre undenom, over fold, og tilsidst er der en rose Var det til at forstå?

Ja det forstod jeg godt.  troede bare man skulle bruge denne til at lave roser med  http://dinkage.dk/search/?q=5+petal   , og mine bliver nemlig ikke så åbne som dine... så det kunne jeg jo godt tænke mig at lære. Er det lige meget hvor stor cirklen er, og triller du bunden af til sidst?

Anmeld

15. februar 2011

Dot D

Laila T skriver:

Ja det forstod jeg godt.  troede bare man skulle bruge denne til at lave roser med  http://dinkage.dk/search/?q=5+petal   , og mine bliver nemlig ikke så åbne som dine... så det kunne jeg jo godt tænke mig at lære. Er det lige meget hvor stor cirklen er, og triller du bunden af til sidst?

Dem har jeg lige bestilt, men jeg synes faktisk at det er nemt uden... Jeg må lære dig det en dag.... Nu skal vi undervises igen så må hellere slutte

Anmeld

15. februar 2011

iris-mor

Dot D skriver:

Tak skal du have 10RV2 er min klasse på pædagogskolen det står for at vi er optaget i år 10 i Randers vinterhalvåret og vi er klasse 2 Så du er ikke bagud, den er ikke nem lige at gætte

Ok går du så i klasse med en Christina (Busk??), der var i Montreal sidste år?? Hende der havde skrevet det på fb, var nemlig min søsters gamle au-pair. Sååå sød

ida

Anmeld

15. februar 2011

Dot D

iris-mor skriver:

Ok går du så i klasse med en Christina (Busk??), der var i Montreal sidste år?? Hende der havde skrevet det på fb, var nemlig min søsters gamle au-pair. Sååå sød

ida

Det gør jeg nemlig... skal jeg hilse hende? hun er her ved siden af

Anmeld

15. februar 2011

LinLin

WAUW! x5

Anmeld

15. februar 2011

Dot D

DAs mor skriver:

WAUW! x5

Tak for det X 5

Anmeld

16. februar 2011

iris-mor

Dot D skriver:

Det gør jeg nemlig... skal jeg hilse hende? hun er her ved siden af

Nej hvor sjovt.

Ja hils hende endlig. Jeg var så heldig at møde hende til barnedåb.

Min søster var bare så glad for at have hende som au-pair, for slet ikke at tale om deres datter og resten af familien.

ida

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.